Co to jest monitoring statusu innych numerów wewnętrznych BLF (Busy Lamp Field/Presence)?
To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?
Monitoring statusu innych numerów wewnętrznych BLF (ang. Busy Lamp Field / ang. Presence) umożliwia osobom posiadającym na przykład telefon IP z przystawką sekretarską, łatwą, wizualną kontrolę statusu danego numeru wewnętrznego i użytkownika korzystającego z tego numeru, dzięki czemu osoba taka od razu widzi, czy dany użytkownik ma wolny numer, właśnie prowadzi rozmowę telefoniczną lub jest niedostępny.
W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:
- wirtualna centrala telefoniczna (Virtual PBX)
- stanowiska użytkowników telefonicznych
- numeracja wewnętrzna/skrócona
- zapowiedzi głosowe / komunikaty słowne (np. na przywitanie)
- zamiana tekstu na mowę / syntezator mowy (Text to Speech)
- warunki czasowe / kierowanie połączeń w zależności od czasu połączenia
- drzewa IVR (wybierz 1, wybierz 2…) - (Interactive Voice Response)
- kolejkowanie połączeń przychodzących (Queues)
- połączenia oczekujące (Call Waiting)
- przekierowania połączeń telefonicznych (Call Forward)
- transfer / przełączenie połączenia do innej osoby (Call Transfer)
- zawieszenie połączenia telefonicznego (Call Parking/Hold)
- muzyka na czekanie (Music on Hold)
- grupy wywoławcze / grupy odbiorcze (Hunt Group)
- przechwytywanie / przejmowanie połączeń (Call Pickup)
- poczta głosowa (Voicemail)
- nagrywanie rozmów telefonicznych (Call Recording)
- zamiana nagrania rozmowy telefonicznej na tekst (transkrypcja nagrania na tekst)
- przechowywanie nagrań w systemie
- przechowywanie nagrań na zewnętrznym serwerze
Usługa BLF bardzo ułatwia pracę recepcji czy sekretariatu, ponieważ oprócz bieżącego monitoringu stanu danego użytkownika, umożliwia szybkie przełączanie połączeń telefonicznych do danego użytkownika.
Można tu również dodać, że w ramach rozwiązania typu wirtualna centrala telefoniczna, można w ten sposób monitorować status użytkowników w różnych fizycznych lokalizacjach firmy, na przykład w oddalonych geograficznie oddziałach.