Co to jest przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)
Przycisk do dzwonienia ze strony z wykorzystaniem technologii WebRTC (ang. Click to Call), to mechanizm umożliwiający prowadzenie rozmowy telefonicznej wprost ze strony internetowej, bez konieczności instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania lub stosowania fizycznych telefonów. Po stronie osoby wciskającej przycisk, do prowadzenia rozmowy wystarczy podłączona do komputera słuchawka z mikrofonem.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących
- kampanie telefoniczne przychodzące
- kampanie SMS przychodzące
- kampanie e-mail przychodzące
- kampanie fax-owe przychodzące
- autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)
- automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)
- sterowanie mową dla połączeń przychodzących
- widget czatu na stronę www
- automatyczna obsługa czatu (Chatbot)
- automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)
- widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)
- obsługa formularzy ze strony www
- komunikacja poprzez Social Media
- analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)
- system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń
Strona internetowa w której umieszczony jest kod przycisku, musi być zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa (https).