Co to jest sterowanie mową dla połączeń przychodzących?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)
Sterowanie mową dla połączeń przychodzących, to usługa umożliwiająca komunikację z systemami telekomunikacyjnymi, która polega na możliwości dodzwonienia się do osoby lub działu z właściwymi kompetencjami na podstawie informacji głosowych wypowiedzianych przez dzwoniącego. Jest to następca usługi IVR powszechnie stosowanej w centralach telefonicznych.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących
- kampanie telefoniczne przychodzące
- kampanie SMS przychodzące
- kampanie e-mail przychodzące
- kampanie fax-owe przychodzące
- autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)
- automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)
- widget czatu na stronę www
- automatyczna obsługa czatu (Chatbot)
- automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)
- widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)
- przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)
- obsługa formularzy ze strony www
- komunikacja poprzez Social Media
- analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)
- system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń
Osoba dzwoniąca do firmy / organizacji, zamiast wybierać na klawiaturze swojego telefonu cyfry po odsłuchaniu zapowiedzi IVR, mówi z jakim działem chciałaby się połączyć lub w jakiej sprawie dzwoni i system automatycznie po detekcji i rozpoznaniu problemu lub kwestii (na podstawie wypowiedzianych słów) łączy go z odpowiednim miejscem (np. numerem wewnętrznym).
Usługa tego typu umożliwia również automatyczną obsługę osób dzwoniących, gdy połączenia na podstawie wypowiedzianych, krótkich odpowiedzi (np. typu: tak, nie), umożliwią rozwiązanie kwestii o którą chodzi klientowi. Dobrym przykładem będzie tu sytuacja w której klient chce potwierdzić jakieś zdarzenie i wystarczy, że wypowie krótkie potwierdzenie lub negację w tym zakresie.