Co to jest system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)

System ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń to rozwiązanie, które umożliwia stworzenie spójnej komunikacji pomiędzy klientem a firmą / organizacją, jak również komunikacji w samej firmie, głównie w zakresie prowadzenia serwisu usług i produktów, ale też sprzedaży. Może być elementem komunikacji omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów), ponieważ zgłoszenia klientów mogą również trafiać bezpośrednio do systemów tej klasy.

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:

 

W rozwiązaniu tym, każde zgłoszenie otrzymuje swój unikalny numer, z którym powiązane są wszystkie działania osób go obsługujących. W ten sposób komunikacja z klientem jest maksymalnie uproszczona, ponieważ kolejne informacje od klienta (np. maile) są przez system automatycznie dopisywane do prowadzonego wątku (na podstawie nadanego danej sprawie numeru zgłoszenia podanego w temacie wiadomości e-mail). Do tego samego wątku w systemie są dopisywane zdarzenia obsługiwane wewnątrz firmy i wymiana korespondencji w tym zakresie.

 

Dzięki konstrukcji systemu w postaci wątków, całość jest przejrzysta, a kolejne osoby uczestniczące w procesie obsługi klienta mogą w łatwy sposób zapoznać się z całością sprawy. Dodatkowo wątki mogą być dzielone lub łączone, aby poszczególnymi kwestiami mogły się zajmować osoby z merytoryczną wiedzą w danym zakresie.