Co to jest widget czatu na stronę www?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)

Widget czatu na stronę www, to rozwiązanie stosowane w koncepcji omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów), umożliwiające prowadzenie korespondencji i pisanie z konsultantem / agentem bezpośrednio na stronie internetowej firmy / organizacji.

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:

 

Jest to dodatkowe okno wyświetlane na wierzchu strony internetowej firmy / organizacji, które najczęściej jest widoczne w prawym dolnym rogu w przeglądarce stron internetowych (wprost na ekranie komputera). Może być zmniejszone przez osobę przeglądającą daną stronę internetową (aby nie przeszkadzało) lub powiększone, dzięki czemu można je dostosowywać w zależności od bieżących potrzeb. Najczęściej jest tu również widoczna informacja, czy konsultant / agent obsługujący okno czatu jest w danej chwili dostępny (zalogowany) czy nie.

 

Komunikacja realizowana przez okno czatu prowadzona jest on-line i często może zostać na koniec np. zapisana i wysłana na adres e-mail osoby, która rozpoczęła czat z konsultantem / agentem w celu jej udokumentowania.