Co to jest widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)
Widget do oddzwaniania na stronę www (ang. Click to Contact) umożliwia wyświetlanie na stronie internetowej dodatkowego okna, w którym osoba przebywająca na danej stronie internetowej może wpisać swój numer telefonu, a system połączy agenta / konsultanta z tą osobą. Jest to element koncepcji omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów).
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących
- kampanie telefoniczne przychodzące
- kampanie SMS przychodzące
- kampanie e-mail przychodzące
- kampanie fax-owe przychodzące
- autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)
- automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)
- sterowanie mową dla połączeń przychodzących
- widget czatu na stronę www
- automatyczna obsługa czatu (Chatbot)
- automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)
- przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)
- obsługa formularzy ze strony www
- komunikacja poprzez Social Media
- analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)
- system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń
W tym rozwiązaniu uzyskujemy możliwość:
- nawiązania szybkiego kontaktu z klientem, jednocześnie nie narażając go na dodatkowe koszty połączeń telefonicznych (koszty tych rozmów są po stronie firmy, która wyświetla na stronie widget i korzysta z udostępnionego przez operatora rozwiązania),
- zwiększenia zaangażowania klienta oraz uzyskania możliwości nawiązania rozmowy z osobą, która realnie jest zainteresowana naszą ofertą.