Co to jest wizualizacja komunikacji Call/Contact Center (Wallboard / Dashboard)?
To jest element działu: Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?
Wizualizacja komunikacji Call/Contact Center (ang. Wallboard / ang. Dashboard), to bieżąca prezentacja statystyk w zakresie obsługi klientów w różnych kanałach komunikacji tworzonych w systemach klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów). Statystyki mogą być wyświetlane w formie liczbowej oraz w formie wykresów.
W dziale: "Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?" zobacz również:
- wielokanałowa obsługa klienta / omnichannel
- kampanie telemarketingowe
- stanowiska osób nadzorujących pracę agentów (Supervisor)
- zarządzanie agentami i ich pracą
- podsłuch on-line rozmów telefonicznych (Spy)
- skrypty / scenariusze rozmów dla agentów
- statystyki dla kolejek / raporty z komunikacji
- ankiety satysfakcji dla klientów
Statystyki on-line mogą być prezentowane na monitorach telewizorów, na ekranach komputerów lub wprost na smartfonach ( w przeglądarce np. dzięki uprzedniemu wygenerowaniu właściwego linka do modułu statystyk).
Wizualizacje i formy danych mogą być na bieżąco kształtowane wg potrzeb ich użytkowników (przez administratora systemu lub supervisora) i wszystkim użytkownikom wyświetlane tak samo lub w sposób spersonalizowany, ponieważ dla różnych użytkowników lub zespołów ważne mogą być różne dane statystyczne z systemu.