Co to jest wykrywanie poczty głosowej i faxów (Answer Machine Detection)?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)
Wykrywanie poczty głosowej i faxów (ang. Answer Machine Detection) jest mechanizmem realizowanym w ramach systemów klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów), który jest powiązany z automatycznym wybieraniem połączeń przez system. Gdy system realizuje połączenia z zadanej, niezweryfikowanej uprzednio listy numerów, jego działanie polega na sprawdzeniu jeszcze przed momentem połączenia z konsultantem, czy dane połączenie nie zakończy się zgłoszeniem sygnału poczty głosowej lub faksu.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących
- kampanie telefoniczne wychodzące z udziałem agentów
- kampanie telefoniczne wychodzące bez udziału agenta (wirtualny agent)
- kampanie SMS wychodzące
- kampanie VMS wychodzące
- kampanie e-mail wychodzące
- kampanie fax-owe wychodzące
- wybór trybu dzwonienia (np. predictive, preview, manual)
- weryfikacja aktywnych numerów GSM (HLR)
Dzięki wcześniejszemu wykryciu poczty głosowej lub faksu, agent w call center nie traci czasu na nieefektywne połączenia, które nie zakończyłyby się rozmową telefoniczną.