Co to jest zamiana nagrania rozmowy telefonicznej na tekst (transkrypcja nagrania na tekst)?
To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?
Zamiana nagrania rozmowy telefonicznej na tekst lub transkrypcja nagrania na tekst (ang. Speech to Text) umożliwia z posiadanego w systemie pliku dźwiękowego ekstrakcję tekstu i przeniesienie go do formy pliku z tekstem pisanym. Przetworzenie nagrania na tekst jest realizowane bezpośrednio w systemie telefonicznym.
W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:
- wirtualna centrala telefoniczna (Virtual PBX)
- stanowiska użytkowników telefonicznych
- numeracja wewnętrzna/skrócona
- monitoring statusu innych numerów wewnętrznych BLF (Busy Lamp Field/Presence)
- zapowiedzi głosowe / komunikaty słowne (np. na przywitanie)
- zamiana tekstu na mowę / syntezator mowy (Text to Speech)
- warunki czasowe / kierowanie połączeń w zależności od czasu połączenia
- drzewa IVR (wybierz 1, wybierz 2…) - (Interactive Voice Response)
- kolejkowanie połączeń przychodzących (Queues)
- połączenia oczekujące (Call Waiting)
- przekierowania połączeń telefonicznych (Call Forward)
- transfer / przełączenie połączenia do innej osoby (Call Transfer)
- zawieszenie połączenia telefonicznego (Call Parking/Hold)
- muzyka na czekanie (Music on Hold)
- grupy wywoławcze / grupy odbiorcze (Hunt Group)
- przechwytywanie / przejmowanie połączeń (Call Pickup)
- poczta głosowa (Voicemail)
- nagrywanie rozmów telefonicznych (Call Recording)
- przechowywanie nagrań w systemie
- przechowywanie nagrań na zewnętrznym serwerze
Rozwiązanie to jest przydatne w sytuacjach gdy zawierana jest na przykład umowa ustna - można ją w prosty sposób zmienić na tekst pisany lub gdy ważne fragmenty rozmowy telefonicznej powinny być potwierdzone drogą pisemną (np. w korespondencji e-mail). Zapis tekstowy w tym przypadku, stworzony w szybki sposób z pliku dźwiękowego, jest dużym ułatwieniem w działaniach operacyjnych firmy.