Co to jest zawieszenie połączenia telefonicznego (Call Parking/Hold)?

To jest element działu: Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?

Zawieszenie połączenia telefonicznego (ang. Call Parking / Hold) umożliwia użytkownikowi systemu telekomunikacyjnego jednostronnie odłączyć się od trwającej rozmowy telefonicznej, aby na przykład skonsultować jakąś kwestię z innymi osobami w pokoju w którym się aktualnie znajduje. Druga osoba najczęściej słyszy w czasie zawieszenia połączenia muzykę na czekanie.

W dziale: "Jakie są dostępne systemowe usługi telefoniczne i/lub elementy oraz moduły wirtualnej centrali?" zobacz również:

 

Oczywiście nie chodzi tutaj o wyłączenie mikrofonu (rozmówca nas nie słyszy, ale my słyszymy rozmówcę), a o całkowite odłączenie komunikacji głosowej (obie strony nie słyszą się wzajemnie).

 

Użytkownik może zawiesić połączenie niezależnie od tego, czy je właśnie odebrał, czy wykonał, wiec kierunkowość nie ma tutaj znaczenia, ale aby skorzystać z tej usługi, trzeba być użytkownikiem podłączonym do wirtualnej centrali telefonicznej lub innego systemu typu omnichannel (wielokanałowa komunikacja).