Co to są ankiety satysfakcji dla klientów?
To jest element działu: Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?
Ankiety satysfakcji dla klientów są mechanizmem umożliwiającym zebranie informacji od klientów z którymi nastąpił kontakt (najczęściej telefoniczny), czy i w jakim stopniu są zadowoleni z obsługi.
W dziale: "Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?" zobacz również:
- wielokanałowa obsługa klienta / omnichannel
- kampanie telemarketingowe
- stanowiska osób nadzorujących pracę agentów (Supervisor)
- zarządzanie agentami i ich pracą
- podsłuch on-line rozmów telefonicznych (Spy)
- skrypty / scenariusze rozmów dla agentów
- wizualizacja komunikacji Call/Contact Center (Wallboard / Dashboard)
- statystyki dla kolejek / raporty z komunikacji
W zależności od systemu, najczęstsze formy ankiet satysfakcji to:
- zaraz po zakończonej rozmowie, przełączenie klienta do systemu IVR, gdzie może odsłuchać pytania i klikając w odpowiednie cyfry na klawiaturze ocenić pracę konsultanta,
- ankieta SMS w której zadawane są kolejne pytania na które klient odpowiada odpowiednimi hasłami lub liczbowo,
- ankieta e-mail, gdzie może być umieszczony link z przekierowaniem do odpowiedniego formularza na stronie internetowej firmy, bądź jest przesyłana prośba o odesłanie wiadomości e-mail z odpowiedzią / odpowiedziami.
Ankiety satysfakcji są elementem możliwym do zbudowania w systemach klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów).