Co to są ankiety satysfakcji dla klientów?

To jest element działu: Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?

Ankiety satysfakcji dla klientów są mechanizmem umożliwiającym zebranie informacji od klientów z którymi nastąpił kontakt (najczęściej telefoniczny), czy i w jakim stopniu są zadowoleni z obsługi.

W dziale: "Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?" zobacz również:

 

W zależności od systemu, najczęstsze formy ankiet satysfakcji to:

  • zaraz po zakończonej rozmowie, przełączenie klienta do systemu IVR, gdzie może odsłuchać pytania i klikając w odpowiednie cyfry na klawiaturze ocenić pracę konsultanta,
  • ankieta SMS w której zadawane są kolejne pytania na które klient odpowiada odpowiednimi hasłami lub liczbowo,
  • ankieta e-mail, gdzie może być umieszczony link z przekierowaniem do odpowiedniego formularza na stronie internetowej firmy, bądź jest przesyłana prośba o odesłanie wiadomości e-mail z odpowiedzią / odpowiedziami.

 

Ankiety satysfakcji są elementem możliwym do zbudowania w systemach klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów).