Co to są kampanie telemarketingowe?
To jest element działu: Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?
Kampanie telemarketingowe są działaniami sprzedażowymi prowadzonymi przez firmę / organizację do klientów, z którymi już firma posiada relacje (mówimy wtedy o dosprzedaży - cross-selling) lub z klientami z którymi firma jeszcze nie miała kontaktu (mówimy wtedy o zimnych kontaktach - cold-selling). Są to typowe działania prowadzone przez agentów w ramach kampanii wychodzących.
W dziale: "Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?" zobacz również:
- wielokanałowa obsługa klienta / omnichannel
- stanowiska osób nadzorujących pracę agentów (Supervisor)
- zarządzanie agentami i ich pracą
- podsłuch on-line rozmów telefonicznych (Spy)
- skrypty / scenariusze rozmów dla agentów
- wizualizacja komunikacji Call/Contact Center (Wallboard / Dashboard)
- statystyki dla kolejek / raporty z komunikacji
- ankiety satysfakcji dla klientów
Najbardziej popularnymi działaniami w zakresie telemarketingu, jest telefonowanie do klientów, wysyłanie do nich wiadomości e-mail oraz wiadomości SMS.