Co to są kampanie VMS wychodzące?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)
Kampanie VMS wychodzące, to element systemów opartych o koncepcję omnichannel, polegający na stworzeniu w systemie do wielokanałowej komunikacji z klientami, dedykowanego do danego rodzaju działania kanału wiadomości typu VMS, służącego do wysyłania wiadomości głosowych i przypisania do tego kanału stanowisk agentów obsługujących ten rodzaj komunikacji.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)" zobacz również:
- stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących
- kampanie telefoniczne wychodzące z udziałem agentów
- kampanie telefoniczne wychodzące bez udziału agenta (wirtualny agent)
- kampanie SMS wychodzące
- kampanie e-mail wychodzące
- kampanie fax-owe wychodzące
- wybór trybu dzwonienia (np. predictive, preview, manual)
- wykrywanie poczty głosowej i faxów (Answer Machine Detection)
- weryfikacja aktywnych numerów GSM (HLR)
Wiadomości VMS mogą być wysyłane na numery stacjonarne oraz komórkowe i mogą zawierać w sobie element interakcji, polegający na możliwości automatycznego połączenia z konsultantem lub pozostawienia informacji o zainteresowaniu daną usługą w związku z przedstawionym komunikatem, poprzez wciśnięcie właściwej cyfry na klawiaturze telefonu.
Można tu zauważyć, że w danym działaniu związanym z daną branżą, np. medyczną, w systemie omnichannel mogą być stworzone różne kampanie, np.:
- kampania dotycząca umawiania wizyt lekarskich,
- kampania dotycząca badań diagnostycznych.
I wiele innych, które będą dedykowane danemu działaniu. Do kampanii tych mogą być przypisane różne osoby ze swoimi stanowiskami agentów w zależności od kompetencji, ale można też przypisać jednego agenta do kilku kampanii jeśli posiada w nich właściwe kompetencje.
Każda kampania jest oddzielnie rozliczana swoimi wskaźnikami zarówno w zakresie działania samego systemu, całości komunikacji, jak i pracy poszczególnych agentów. Całość jest najczęściej zarządzana i nadzorowana przez osoby na stanowiskach typu supervisor. Zarówno supervisorzy jak i agenci posiadają swoje panele administracyjne do których po zalogowaniu się, mają dedykowany dostęp (supervisor do wszystkich kampanii, agent do kampanii do których jest przypisany):
- panel administracyjny supervisora - bieżące i historyczne informacje o: komunikacji, wskaźnikach dla kampanii, bieżącym stanie kolejek i natłokach w nich, działaniach agentów, aktywności agentów itp,
- panel administracyjny agenta - bieżąca i historyczna informacja o: wychodzących wiadomościach VMS, kampaniach do których agent jest przypisany, obsłużonych kontaktach itp.