Co to są kampanie VMS wychodzące?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)

Kampanie VMS wychodzące, to element systemów opartych o koncepcję omnichannel, polegający na stworzeniu w systemie do wielokanałowej komunikacji z klientami, dedykowanego do danego rodzaju działania kanału wiadomości typu VMS, służącego do wysyłania wiadomości głosowych i przypisania do tego kanału stanowisk agentów obsługujących ten rodzaj komunikacji.

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)" zobacz również:

 

Wiadomości VMS mogą być wysyłane na numery stacjonarne oraz komórkowe i mogą zawierać w sobie element interakcji, polegający na możliwości automatycznego połączenia z konsultantem lub pozostawienia informacji o zainteresowaniu daną usługą w związku z przedstawionym komunikatem, poprzez wciśnięcie właściwej cyfry na klawiaturze telefonu.

 

Można tu zauważyć, że w danym działaniu związanym z daną branżą, np. medyczną, w systemie omnichannel mogą być stworzone różne kampanie, np.:

  • kampania dotycząca umawiania wizyt lekarskich,
  • kampania dotycząca badań diagnostycznych.

I wiele innych, które będą dedykowane danemu działaniu. Do kampanii tych mogą być przypisane różne osoby ze swoimi stanowiskami agentów w zależności od kompetencji, ale można też przypisać jednego agenta do kilku kampanii jeśli posiada w nich właściwe kompetencje.

 

Każda kampania jest oddzielnie rozliczana swoimi wskaźnikami zarówno w zakresie działania samego systemu, całości komunikacji, jak i pracy poszczególnych agentów. Całość jest najczęściej zarządzana i nadzorowana przez osoby na stanowiskach typu supervisor. Zarówno supervisorzy jak i agenci posiadają swoje panele administracyjne do których po zalogowaniu się, mają dedykowany dostęp (supervisor do wszystkich kampanii, agent do kampanii do których jest przypisany):