Co to są skrypty / scenariusze rozmów dla agentów?
To jest element działu: Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?
Skrypty / scenariusze rozmów dla agentów to mechanizm podpowiedzi i schematów rozmów, które prowadzą agenta przez rozmowę z klientem. Oprócz wartościowości szczególnie dla agentów o mniejszym doświadczeniu w pracy telefonicznej call center, mają za zadanie ujednolicenie i standaryzację komunikacji z klientami firmy / organizacji i prowadzenie krok po kroku rozmowy w taki sposób, aby osiągnąć jak najlepszy wynik sprzedaży lub obsługi klienta.
W dziale: "Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?" zobacz również:
- wielokanałowa obsługa klienta / omnichannel
- kampanie telemarketingowe
- stanowiska osób nadzorujących pracę agentów (Supervisor)
- zarządzanie agentami i ich pracą
- podsłuch on-line rozmów telefonicznych (Spy)
- wizualizacja komunikacji Call/Contact Center (Wallboard / Dashboard)
- statystyki dla kolejek / raporty z komunikacji
- ankiety satysfakcji dla klientów
Skrypty i scenariusze rozmów wpierają codzienną pracę agentów w działaniach prowadzonych w ramach telefonicznych kampanii wychodzących, tworzonych w systemach klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów).