Co to są skrypty / scenariusze rozmów dla agentów?

To jest element działu: Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?

Skrypty / scenariusze rozmów dla agentów to mechanizm podpowiedzi i schematów rozmów, które prowadzą agenta przez rozmowę z klientem. Oprócz wartościowości szczególnie dla agentów o mniejszym doświadczeniu w pracy telefonicznej call center, mają za zadanie ujednolicenie i standaryzację komunikacji z klientami firmy / organizacji i prowadzenie krok po kroku rozmowy w taki sposób, aby osiągnąć jak najlepszy wynik sprzedaży lub obsługi klienta.

W dziale: "Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?" zobacz również:

 

Skrypty i scenariusze rozmów wpierają codzienną pracę agentów w działaniach prowadzonych w ramach telefonicznych kampanii wychodzących, tworzonych w systemach klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów).