Co to są stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)
Stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących to element systemu klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów) pozwalający na tworzenie miejsc pracy dla osób obsługujących klientów firmy w zakresie odbierania od tych klientów wszystkich możliwych form komunikacji przychodzącej:
- połączeń telefonicznych,
- wiadomości tekstowych SMS,
- wiadomości e-mail,
- wiadomości fax-owych,
- formularzy kontaktowych,
- połączeń chat-owych,
- komunikacji przez Social Media.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:
- kampanie telefoniczne przychodzące
- kampanie SMS przychodzące
- kampanie e-mail przychodzące
- kampanie fax-owe przychodzące
- autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)
- automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)
- sterowanie mową dla połączeń przychodzących
- widget czatu na stronę www
- automatyczna obsługa czatu (Chatbot)
- automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)
- widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)
- przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)
- obsługa formularzy ze strony www
- komunikacja poprzez Social Media
- analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)
- system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń
W zależności od sposobu funkcjonowania firmy i przeprowadzanych przez nią działań na rynku, w systemach do wielokanałowej komunikacji tworzone są kampanie dla tych działań, a do kampanii przypisywane stanowiska agentów obsługujących te kampanie.
Stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących, tworzone są w ramach struktur i systemów typu Conatct Center.