Co to są stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących?

To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)

Stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących to element systemu klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów) pozwalający na tworzenie miejsc pracy dla osób obsługujących klientów firmy w zakresie odbierania od tych klientów wszystkich możliwych form komunikacji przychodzącej:

W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji przychodzącej (elementy Contact Center)" zobacz również:

 

W zależności od sposobu funkcjonowania firmy i przeprowadzanych przez nią działań na rynku, w systemach do wielokanałowej komunikacji tworzone są kampanie dla tych działań, a do kampanii przypisywane stanowiska agentów obsługujących te kampanie.

 

Stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących, tworzone są w ramach struktur i systemów typu Conatct Center.