Co to są stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących?
To jest element działu: Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)
Stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących, to element systemu klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów) pozwalający na tworzenie miejsc pracy dla osób obsługujących klientów firmy w zakresie komunikacji wychodzącej we wszystkich możliwych formach tej komunikacji:
- połączeń telefonicznych,
- wiadomości tekstowych SMS,
- wiadomości głosowych VMS,
- wiadomości e-mail,
- wiadomości fax-owych.
W dziale: "Jakie są dostępne usługi i rozwiązania do obsługi klienta w zakresie komunikacji wychodzącej (elementy Call Center)" zobacz również:
- kampanie telefoniczne wychodzące z udziałem agentów
- kampanie telefoniczne wychodzące bez udziału agenta (wirtualny agent)
- kampanie SMS wychodzące
- kampanie VMS wychodzące
- kampanie e-mail wychodzące
- kampanie fax-owe wychodzące
- wybór trybu dzwonienia (np. predictive, preview, manual)
- wykrywanie poczty głosowej i faxów (Answer Machine Detection)
- weryfikacja aktywnych numerów GSM (HLR)
W zależności od sposobu funkcjonowania firmy i przeprowadzanych przez nią działań na rynku, w systemach do wielokanałowej komunikacji tworzone są kampanie dla tych działań, a do kampanii przypisywane stanowiska agentów obsługujących te kampanie (w zależności od ich kompetencji i zakresu obowiązków w zakresie komunikacji wychodzącej).
Stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących, tworzone są w ramach struktur i systemów typu Call Center.