Co to są stanowiska osób nadzorujących pracę agentów (Supervisor)?
To jest element działu: Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?
Stanowiska osób nadzorujących pracę agentów (ang. Supervisor), to element systemu klasy omnichannel (wielokanałowa obsługa klientów) pozwalający na tworzenie miejsc pracy dla osób odpowiedzialnych za pracę agentów / konsultantów, wyznaczających dla nich cele, rozliczających ich pracę i zarządzających ich czasem pracy tak aby cała komunikacja pomiędzy klientami a firmą przebiegała sprawnie i przynosiła wymierne efekty firmie.
W dziale: "Jakie możesz zamówić moduły i elementy systemu wspierające zarządzanie obsługą klienta?" zobacz również:
- wielokanałowa obsługa klienta / omnichannel
- kampanie telemarketingowe
- zarządzanie agentami i ich pracą
- podsłuch on-line rozmów telefonicznych (Spy)
- skrypty / scenariusze rozmów dla agentów
- wizualizacja komunikacji Call/Contact Center (Wallboard / Dashboard)
- statystyki dla kolejek / raporty z komunikacji
- ankiety satysfakcji dla klientów
W zależności od sposobu funkcjonowania firmy i przeprowadzanych przez nią działań na rynku, w systemach do wielokanałowej komunikacji tworzone są kampanie dla tych działań, do kampanii przypisywane stanowiska agentów tworzące zespoły, które z kolei są "spinane" stanowiskami supervisorów.
Stanowiska supervisorów, tworzone są w ramach struktur i systemów typu Call Center (kampanie wychodzące) i Contact Center (kampanie przychodzące).