- Jesteś tutaj:
- Usługi/Oferty
- Porównanie
- Telefonia stacjonarna i systemy do obsługi klienta
- Co to są wiadomości SMS?
Co to są wiadomości SMS?
To jest element działu: Czy dostępna jest komunikacja SMS?
Wiadomości SMS to informacje tekstowe wysyłane pomiędzy telefonami komórkowymi. W obecnie stosowanych systemach telefonicznych typu wirtualna centrala, możliwe jest również wysyłanie takich wiadomości z poziomu panelu administracyjnego centrali. Wiadomości SMS mogą być wysyłane do pojedynczych numerów lub do grup numerów.
W dziale: "Czy dostępna jest komunikacja SMS?" zobacz również:
W tego rodzaju usłudze, można korzystać również z dwóch typów numerów telefonicznych przeznaczonych do wysyłania SMS-ów:
- widocznych dla odbiorców, dzięki czemu mogą oni odpowiedzieć na wysłaną do nich wiadomość,
- niewidocznych dla odbiorców, ponieważ pole nadawcy jest maskowane nadpisem w postaci tekstu - w tym przypadku odbiorca wiadomości SMS nie widzi numeru wysyłającego do niego informację i nie może na nią odpowiedzieć.
Telefonia stacjonarna i systemy do obsługi klienta
- Co to jest linia telefoniczna do telefonu?
- Co to jest łącze SIP Trunk do centrali telefonicznej?
- Co to jest numeracja stacjonarna z Polski?
- Co to jest numeracja komórkowa z Polski?
- Co to jest numeracja typu infolinia 800 z Polski?
- Co to jest numeracja typu infolinia 801 z Polski?
- Co to jest numeracja typu Premium Rate 70x z Polski?
- Co to jest numeracja zagraniczna stacjonarna?
- Co to jest numeracja zagraniczna komórkowa?
- Co to jest numeracja zagraniczna 00800 (Tool Free)?
- Co to są połączenia na numery alarmowe w Polsce?
- Co to są połączenia trójstronne?
- Co to są telekonferencje / pokoje konferencyjne (Conference Rooms)?
- Co to są wideokonferencje?
- Co to są wideorozmowy?
- Co to jest interkom (Intercom)?
- Co to są pakiety minut do rozmów telefonicznych?
- Co to jest hosting kart SIM GSM?
- Co to są połączenia wdzwaniane (Dial-up / CallBack)?
- Co to są automatyczne połączenia na wybrany numer (Hotline)?
- Co to jest czarna lista dla połączeń przychodzących / blokowanie połączeń przychodzących (Blacklist)?
- Co to są wiadomości SMS?
- Co to są pakiety wiadomości SMS?
- Co to jest wirtualny faks odbieranie mailem (Fax2Mail)?
- Co to jest wirtualny faks wysyłanie mailem (Mail2Fax)?
- Co to jest wirtualny faks odbieranie w systemie (Fax2Web)?
- Co to jest wirtualny faks wysyłanie z systemu (Web2Fax)?
- Co to jest wirtualny faks wysyłanie przez drukarkę (Print2Fax)?
- Co to jest wirtualna centrala telefoniczna (Virtual PBX)?
- Co to są stanowiska użytkowników telefonicznych?
- Co to jest numeracja wewnętrzna/skrócona?
- Co to jest monitoring statusu innych numerów wewnętrznych BLF (Busy Lamp Field/Presence)?
- Co to są zapowiedzi głosowe / komunikaty słowne (np. na przywitanie)?
- Co to jest zamiana tekstu na mowę / syntezator mowy (Text to Speech)?
- Co to są warunki czasowe / kierowanie połączeń w zależności od czasu połączenia?
- Co to są drzewa IVR (wybierz 1, wybierz 2…) - (Interactive Voice Response)?
- Co to jest kolejkowanie połączeń przychodzących (Queues)?
- Co to są połączenia oczekujące (Call Waiting)?
- Co to są przekierowania połączeń telefonicznych (Call Forward)?
- Co to jest transfer / przełączenie połączenia do innej osoby (Call Transfer)?
- Co to jest zawieszenie połączenia telefonicznego (Call Parking/Hold)?
- Co to jest muzyka na czekanie (Music on Hold)?
- Co to są grupy wywoławcze / grupy odbiorcze (Hunt Group)?
- Co to jest przechwytywanie / przejmowanie połączeń (Call Pickup)?
- Co to jest poczta głosowa (Voicemail)?
- Co to jest nagrywanie rozmów telefonicznych (Call Recording)?
- Co to jest zamiana nagrania rozmowy telefonicznej na tekst (transkrypcja nagrania na tekst)?
- Co to jest przechowywanie nagrań w systemie?
- Co to jest przechowywanie nagrań na zewnętrznym serwerze?
- Co to są stanowiska agentów do obsługi kampanii przychodzących?
- Co to są kampanie telefoniczne przychodzące?
- Co to są kampanie SMS przychodzące?
- Co to są kampanie e-mail przychodzące?
- Co to są kampanie fax-owe przychodzące?
- Co to jest autoryzacja połączeń przychodzących (Autorization to Reach Extension/KeyPass)?
- Co to jest automatyzacja połączeń przychodzących (np. numery VIP, pracownicy o odpowiednich umiejętnościach - Skills Based Routing)?
- Co to jest sterowanie mową dla połączeń przychodzących?
- Co to jest widget czatu na stronę www?
- Co to jest automatyczna obsługa czatu (Chatbot)?
- Co to jest automatyczna obsługa połączeń telefonicznych (Voicebot)?
- Co to jest widget do oddzwaniania na stronę www (Click to Contact)?
- Co to jest przycisk do dzwonienia ze strony - WebRTC (Click to Call)?
- Co to jest obsługa formularzy ze strony www?
- Co to jest komunikacja poprzez Social Media?
- Co to jest analiza skuteczności kanałów reklamowych (Call Tracking)?
- Co to jest system ticketowy i/lub dystrybucja zgłoszeń?
- Co to są stanowiska agentów do obsługi kampanii wychodzących?
- Co to są kampanie telefoniczne wychodzące z udziałem agentów?
- Co to są kampanie telefoniczne wychodzące bez udziału agenta (wirtualny agent)?
- Co to są kampanie SMS wychodzące?
- Co to są kampanie VMS wychodzące?
- Co to są kampanie e-mail wychodzące?
- Co to są kampanie fax-owe wychodzące?
- Co to jest wybór trybu dzwonienia (np. predictive, preview, manual)?
- Co to jest wykrywanie poczty głosowej i faxów (Answer Machine Detection)?
- Co to jest weryfikacja aktywnych numerów GSM (HLR)?
- Co to jest wielokanałowa obsługa klienta / omnichannel?
- Co to są kampanie telemarketingowe?
- Co to są stanowiska osób nadzorujących pracę agentów (Supervisor)?
- Co to jest zarządzanie agentami i ich pracą?
- Co to jest podsłuch on-line rozmów telefonicznych (Spy)?
- Co to są skrypty / scenariusze rozmów dla agentów?
- Co to jest wizualizacja komunikacji Call/Contact Center (Wallboard / Dashboard)?
- Co to są statystyki dla kolejek / raporty z komunikacji?
- Co to są ankiety satysfakcji dla klientów?
- Co to jest panel do zarządzania usługami?
- Co to jest logowanie do panelu usług na poziomie administratora?
- Co to jest logowanie do panelu usług na poziomie użytkownika?
- Co to jest billing on-line dla połączeń wychodzących?
- Co to jest billing on-line dla połączeń przychodzących?
- Co to jest możliwość integracji z innymi systemami (styk API)?
- Co to jest możliwość integracji z innymi systemami (styk CTI)?
- Co to jest bezpieczeństwo dla urządzeń IP?
- Co to jest autokonfiguracja urządzeń VoIP (Provisioning)?
- Co to są dodatkowe poziomy SLA (SLA niestandardowe)?
- Co to jest prepaid (usługi przedpłacone) - brak umowy terminowej?
- Co to jest abonament - umowa na czas nieokreślony?
- Co to jest abonament - umowa na 12 miesięcy?
- Co to jest abonament - umowa na 24 miesiące?
- Co to jest abonament - umowa na 36 miesięcy?
- Co to jest abonament - umowa na czas niestandardowy?