Centrala telefoniczna - spójny system telefoniczny w Twojej firmie
Wybierz dodatkowe moduły, które pomogą Ci w lepszej organizacji Twojej firmy
Nasza centrala telefoniczna umożliwia rozszerzenie funkcjonalności o dodatkowe moduły. Zobacz jak możesz ulepszyć system telefonii w Twojej firmie.
Usługa: Nagrywanie rozmów telefonicznychUsługa dodatkowaLicencja na nagrywanie połączeń – przechowywanie nagrań po stronie systemu, rozmowa może być nagrywana w trybie stereo, co oznacza, że jeden rozmówca słyszany jest w lewym głośniku a drugi rozmówca w prawym. |
Cena usługi, to 89,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.
Usługa: FTP dla nagrańUsługa dodatkowaPrzechowywanie nagrań na zewnętrznym serwerze FTP. Nagrania są w tym przypadku wysyłany na serwer FTP na przykład w Twojej firmie. |
Cena usługi, to 89,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.
System do obsługi klienta
Centralę telefoniczną możesz również wykorzystać w swojej firmie jako system do obsługi klienta tworząc kampanie call i contact center. W tym celu należy wykupić dodatkowe licencje dla wybranych użytkowników systemu.
Użytkownik dla kampanii wychodzącychLicencja outboundObsługa Call Center dla połączeń wychodzących – możliwość ręcznej lub automatycznej realizacji kampanii wychodzących. |
Cena licencji, to 59,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.
Użytkownik dla kampanii przychodzącychLicencja inboundObsługa Contact Center dla połączeń przychodzących - możliwość kolejkowania połączeń przychodzących i odgrywania zapowiedzi o konieczności oczekiwania. |
Cena licencji, to 59,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.
Użytkownik Supervisor - zarządzającyLicencja nadzorcyStatystyki z pracy Call/Contact Center, wykresy on-line i historyczne, nadzór nad pracą konsultantów, możliwość bieżącej kontroli pracy, podsłuch dzwoniących. |
Cena licencji, to 119,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.
Usługa: Kolejkowanie połączeńZ licencją inbound (dla agentów Contact Center)Połączenia oczekujące są zawieszane w systemie, a osoby dzwoniące otrzymują informację słowną o pozycji w kolejce i/lub przewidywanym czasie oczekiwania. |
Cena usługi, to 0,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.
Zobacz również:
Centrala telefoniczna - wszystkie oddziały firmy i stanowiska pracy w jednym, spójnym systemie telefonicznym
Centrala telefoniczna - usługi w cenie licencji standardowej
Centrala telefoniczna - cennik usługi
Centrala telefoniczna - cennik połączeń zagranicznych
Zapytaj o usługi w centrali telefonicznej, wyślij do nas formularz kontaktowy: