Centrala telefoniczna - spójny system telefoniczny w Twojej firmie

Wybierz dodatkowe moduły, które pomogą Ci w lepszej organizacji Twojej firmy

Nasza centrala telefoniczna umożliwia rozszerzenie funkcjonalności o dodatkowe moduły. Zobacz jak możesz ulepszyć system telefonii w Twojej firmie.

Usługa: Nagrywanie rozmów telefonicznych

Usługa: Nagrywanie rozmów telefonicznych

Usługa dodatkowa

Licencja na nagrywanie połączeń – przechowywanie nagrań po stronie systemu, rozmowa może być nagrywana w trybie stereo, co oznacza, że jeden rozmówca słyszany jest w lewym głośniku a drugi rozmówca w prawym.

Cena usługi, to 89,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.

Usługa: FTP dla nagrań

Usługa: FTP dla nagrań

Usługa dodatkowa

Przechowywanie nagrań na zewnętrznym serwerze FTP. Nagrania są w tym przypadku wysyłany na serwer FTP na przykład w Twojej firmie.

Cena usługi, to 89,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.

System do obsługi klienta

Centralę telefoniczną możesz również wykorzystać w swojej firmie jako system do obsługi klienta tworząc kampanie call i contact center. W tym celu należy wykupić dodatkowe licencje dla wybranych użytkowników systemu.

Użytkownik dla kampanii wychodzących

Użytkownik dla kampanii wychodzących

Licencja outbound

Obsługa Call Center dla połączeń wychodzących – możliwość ręcznej lub automatycznej realizacji kampanii wychodzących.

Cena licencji, to 59,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.

Użytkownik dla kampanii przychodzących

Użytkownik dla kampanii przychodzących

Licencja inbound

Obsługa Contact Center dla połączeń przychodzących - możliwość kolejkowania połączeń przychodzących i odgrywania zapowiedzi o konieczności oczekiwania.

Cena licencji, to 59,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.

Użytkownik Supervisor - zarządzający

Użytkownik Supervisor - zarządzający

Licencja nadzorcy

Statystyki z pracy Call/Contact Center, wykresy on-line i historyczne, nadzór nad pracą konsultantów, możliwość bieżącej kontroli pracy, podsłuch dzwoniących.

Cena licencji, to 119,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.

Usługa: Kolejkowanie połączeń

Usługa: Kolejkowanie połączeń

Z licencją inbound (dla agentów Contact Center)

Połączenia oczekujące są zawieszane w systemie, a osoby dzwoniące otrzymują informację słowną o pozycji w kolejce i/lub przewidywanym czasie oczekiwania.

Cena usługi, to 0,00 zł netto miesięcznie przy umowie na 24 miesiące.

Zobacz również:

Centrala telefoniczna - wszystkie oddziały firmy i stanowiska pracy w jednym, spójnym systemie telefonicznym
Centrala telefoniczna - usługi w cenie licencji standardowej
Centrala telefoniczna - cennik usługi
Centrala telefoniczna - cennik połączeń zagranicznych

Zapytaj o usługi w centrali telefonicznej, wyślij do nas formularz kontaktowy:

* - Pola wymagane