Jeden z największych i najstarszych w Polsce sklepów internetowych wchodzi w trzecią dekadę istnienia. Czy ktoś pamięta, jak wyglądał na początku? Moda na lata 90-te wraca, dlatego kreacje promocyjne na komputronik.pl zaczerpnięte są z oryginalnej wersji strony internetowej sprzed lat. Łezka w oku!
Nie brakuje też specjalnych okazji cenowych. Na swoje 20-lecie Komputronik przygotował 20% zniżki (a nawet więcej) na wybrane produkty.
- Nasz sklep wirtualny, jak zwykło się wówczas mówić, był jednym z pierwszych oferujących sprzęt IT w sprzedaży internetowej. Znajdowały się na nim także m. in. rzeczowe i pomocne porady sprzętowe – mówi Karol Tokarski, Dyrektor E-commerce w firmie Komputronik. - Z każdym rokiem wprowadzane były kolejne ulepszenia i funkcjonalności. Przybywało też produktów i usług. Nasza strona cały czas ewoluuje, wprowadzamy kolejne ulepszenia, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jedna z większych zmian miała miejsce niecałe 2 lata temu, gdy po dokładnym audycie strony na nowo napisaliśmy naszą platformę, dostosowując ją pod klienta, niezależnie z jakiego urządzenia korzysta oraz wykorzystując szerokie spektrum personalizacji, aby szybciej i wygodniej odpowiedzieć na potrzebę zakupową – dodaje Karol Tokarski.
Dziś w sklepie komputronik.pl znajduje się ponad 80 tys. produktów od 2 tysięcy producentów, w tym komputery własnej marki. Strona oferuje zaawansowane wyszukiwanie i porównywanie produktów, profesjonalne opisy i dodawanie opinii przez użytkowników. Doświadczenie nabyte przez ponad 20 lat istnienia na rynku pozwala firmie na jeszcze bardziej wartościowy rozwój oraz wdrożenia rozwiązań, które jak najlepiej odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów.