Wprowadzenie nowego portfolio usług to efekt precyzyjnej analizy potrzeb przedsiębiorców, przeprowadzonej przez UPC Biznes. W jej wyniku powstała oferta, która wspiera rozwój biznesu i zawiera niezawodne oraz bezpieczne rozwiązania dla firm. Jej wyróżnikiem jest dedykowana obsługa klienta oraz bezpieczeństwo korzystania z usług.
Dzięki dedykowanej, profesjonalnej i szybkiej obsłudze klienta biznesowego, przedsiębiorcy mogą skupić się na tym co najważniejsze – prowadzeniu firmy. Całą resztą zajmuje się UPC Biznes, wiarygodny, doświadczony partner biznesowy. Od wielu lat stawiamy na partnerskie relacje i wspieranie rozwoju biznesu, a nasza nowa identyfikacja wizualna i hasło kampanii „Otwórz się na sukces” oraz oferta stworzona w oparciu o badanie potrzeb firm działających na rynku, doskonale odzwierciedlają nasze podejście. Naszym celem jest oferowanie usług, które pozwolą małym firmom wejść z sukcesem w erę cyfryzacji – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.
W biznesowych pakietach UPC dostępny jest Internet Biznes Start 200/20 Mb/s, Biznes Smart 300/30 Mb/s a także Biznes Pro 400/40 Mb/s i Biznes Pro 600/60 Mb/s. Każdy z pakietów zawiera najwyższej jakości, dwuzakresowe WiFi, dedykowaną i priorytetową obsługę Klienta oraz 60-dniowy okres próbny, w czasie którego można zmienić ofertę lub z niej zrezygnować.
Oferty Biznes Smart i Pro to również Pakiet Bezpieczeństwa F-Secure, nawet dla 25 urządzeń (komputery, smartfony, tablety), oraz pisemna gwarancja jakości i usunięcia awarii w określonym czasie - SLA. W zależności od wariantu zamówionego internetu, jest to do 12 godzin przy Biznes Smart 300/30 Mb/s i do 6 godzin dla Biznes Pro 400/40 Mb/s i 600/60 Mb/s.
W ofercie Biznes Start Smart Pro firmy mogą wybierać pakiety zawierające wszystkie trzy usługi: internet, telefonię stacjonarną oraz telewizję cyfrową, internet w duecie z telefonem lub telewizją albo sam internet. Ceny rozpoczynają się od 69,99 zł netto miesięcznie.
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej