UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu
WiFi Boostery to kompaktowe zestawy urządzeń, wykorzystujące domową sieć elektryczną, aby zapewnić dostęp do internetu w dowolnym pomieszczeniu. Można je sparować z modemem i w bardzo prosty sposób samodzielnie zainstalować. Wystarczy umieścić jeden z boosterów blisko modemu i połączyć obydwa urządzenia kablem ethernet. Drugi większy z boosterów umieszczony w dowolnym miejscu, stworzy dodatkowy hotspot (nadajnik), zwiększający zasięg domowego WiFi. Dzięki technologii MU-MIMO (2x2), nadawaniu jednocześnie na dwóch częstotliwościach 2,4 i 5 Ghz (Dual band) oraz gniazdom Ethernet 1000 Mb/s (1 Gb/s) WiFi Boostery zapewnią przy okazji solidną prędkość (transfer) danych, dodatkowo dzięki gniazdom elektrycznym na przedniej ściance boosterów, można do nich podłączyć także dowolne, inne urządzenie. Boostery mogą być podłączane do gniazdek ściennych dla uzyskania w całym domu doskonałej łączności bezprzewodowej. Silny sygnał WiFi na różnych piętrach, w tym w piwnicy czy na strychu, a to część koncepcji Liberty Global wyrażonej hasłem „Fluid Living”, tzn. dostępu do Internetu w dowolnym miejscu i czasie oraz na dowolnym urządzeniu.
Wyniki niezależnych badań, takich jak SpeedTest.pl potwierdzają, że UPC zapewnia stabilne i niezawodne łącze internetowe. Zdarza się jednak, że nasza sieć napotyka przeszkody w postaci pięter, ścian czy urządzeń zakłócających sygnał w domu. W takich właśnie sytuacjach nasz najnowszy produkt, poprawiający zasięg Internetu i odpowiadający na wszelkie potrzeby użytkownika sieci bezprzewodowej, czyli WiFi Booster, w połączeniu z naszym urządzeniem Connect Box zapewni prawdziwy ekosystem złożony z urządzeń klienta, aby zagwarantować mu szybkie i niezawodne łącze bezprzewodowe WiFi w dowolnym miejscu jego domu czy mieszkania. To urządzenie, które dopełnia kampanię edukacyjną na temat sposobów optymalizacji domowej sieci internetowej, w tym sieci bezprzewodowej WiFi, którą nieustannie od lat prowadzimy w UPC - Jarosław Pijanowski,VP Sales & Care Poland
Zestawy WiFi Boosters dostępne będą dla nowych i obecnych klientów w pakietach z superszybkim internetem opartym na światłowodzie, telewizją cyfrową oraz telefonem.
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej