Vintom odbiera nagrodę z rąk Prezesa UPC Roberta Redeleanu
Finaliści V edycji THINK BIG
UPC

Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

17.05.2018
Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”.

THINK BIG wspiera młodych przedsiębiorców w ich biznesowej drodze na szczyt już od pięciu lat. W piątej edycji THINK BIG uczestniczyli przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów z Polski, ale też z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia). Spośród wszystkich zgłoszeń w obszarach: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe, UPC wyłoniło 30 półfinalistów, którzy wzięli udział w Akademii THINK BIG, sesjach mentoringowych z ekspertami programu, równolegle rywalizując o wejście do finałowej 10-tki. Dziesięciu uczestników z największą liczbą punktów zaprezentowało się podczas sesji wewnętrznej w UPC, podczas której wyselekcjonowano ścisłe grono 4 finalistów – Staffino, Vintom, UserEngage oraz Voicelab AI. Piątym finalistą, który otrzymał tzw. dziką kartę w głosowaniu pracowników UPC Polska, zostało 4-D.

 

Konkurencja w finale V edycji THINK BIG była bardzo silna, dlatego wygrana cieszy nas ogromnie. Nagroda pozwoli nam dalej rozwijać biznes i wejść z naszym produktem na nowe rynki. Udział w programie dał nam możliwość zaistnienia i uwiarygodnienia naszego projektu w nowym środowisku, ponieważ dotychczas współpracowaliśmy głównie z klientami z sektora finansowego. Polecam udział w takich inicjatywach wszystkim, którzy prowadzą własny biznes, a jeszcze się wahają – mówi Szymon Szczepanowski, VP Global Business Development Vintom.

 

UPC Biznes prowadzi program THINK BIG z powodzeniem już od 2013 roku. Naszą ambicją jest, aby poprzez działania takie, jak THINK BIG oraz usługi UPC Biznes wspierać klientów biznesowych w codziennej działalności i w drodze do osiągnięcia ich celów. Do tej pory na THINK BIG-owej scenie gościliśmy najbardziej innowacyjne firmy, które otrzymały szansę rozwoju pod naszymi skrzydłami. Wśród nich jest CallPage, twórca systemu do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www, Elephant, producent inteligentnego systemu alarmowego czy EGZOTech, twórca robota rehabilitacyjnego Luna EMG – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

 

W ciągu 5 lat trwania programu THINK BIG, UPC Biznes wsparło firmy i startupy kwotą blisko pół miliona złotych. W sumie, w pięciu edycjach programu, UPC otrzymało aż 800 zgłoszeń od przedsiębiorców, którzy chcieli rozwijać się pod skrzydłami globalnego partnera. Od 2013 roku w THINK BIG zaangażowanych było 40 jurorów oraz 30 patronów honorowych, strategicznych, merytorycznych i medialnych.

 

W skład jury tegorocznej edycji programu THINK BIG weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC, w tym min. Michał Olszewski – wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna; Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca; Tomasz Czapliński – Partner w SpeedUp Venture Capital Group; Sergiusz Sawin – Wiceprezes The Heart; Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, inwestor; Agnieszka Zawistowska – Dyrektor UPC Biznes, Paweł Zielewski – redaktor naczelny magazynu FORBES; Roman Młodkowski – Dyrektor Programowy Forbes Polska.

 

Mentorami Akademii THINK BIG, którzy wspierali uczestników, przygotowując dla nich szkolenia z zagadnień dotyczących m.in. bezpieczeństwa, działań marketingowych czy growth hacking, byli przedstawiciele UPC, w tym Marta Jakowluk, VP HR i Mariusz Kasprzak, CEE B2B Connectivity & ICT Product Manager. Wśród mentorów znalazła się również Joanna Grzanecka, Marketing & PR Manager w Yamaha Motor Europe N.V. – Oddział w Polsce oraz laureaci poprzednich edycji THINK BIG: Radosław Pallach, CEO Elephant i Michał Mikulski, CEO EgzoTech.

Program został objęty Patronatem Honorowym Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Prezydenta m. st. Warszawy. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: Forbes, Business Insider Polska i Spider’s Web. Partnerami inicjatywy są: Digital Poland, Aula Polska i SpeedUp Venture Capital Group. Partnerem merytorycznym programu jest The Heart.

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej