Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes
THINK BIG wspiera młodych przedsiębiorców w ich biznesowej drodze na szczyt już od pięciu lat. W piątej edycji THINK BIG uczestniczyli przedstawiciele małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów z Polski, ale też z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia). Spośród wszystkich zgłoszeń w obszarach: B2B, customer experience oraz narzędzia i technologie marketingowe, UPC wyłoniło 30 półfinalistów, którzy wzięli udział w Akademii THINK BIG, sesjach mentoringowych z ekspertami programu, równolegle rywalizując o wejście do finałowej 10-tki. Dziesięciu uczestników z największą liczbą punktów zaprezentowało się podczas sesji wewnętrznej w UPC, podczas której wyselekcjonowano ścisłe grono 4 finalistów – Staffino, Vintom, UserEngage oraz Voicelab AI. Piątym finalistą, który otrzymał tzw. dziką kartę w głosowaniu pracowników UPC Polska, zostało 4-D.
Konkurencja w finale V edycji THINK BIG była bardzo silna, dlatego wygrana cieszy nas ogromnie. Nagroda pozwoli nam dalej rozwijać biznes i wejść z naszym produktem na nowe rynki. Udział w programie dał nam możliwość zaistnienia i uwiarygodnienia naszego projektu w nowym środowisku, ponieważ dotychczas współpracowaliśmy głównie z klientami z sektora finansowego. Polecam udział w takich inicjatywach wszystkim, którzy prowadzą własny biznes, a jeszcze się wahają – mówi Szymon Szczepanowski, VP Global Business Development Vintom.
UPC Biznes prowadzi program THINK BIG z powodzeniem już od 2013 roku. Naszą ambicją jest, aby poprzez działania takie, jak THINK BIG oraz usługi UPC Biznes wspierać klientów biznesowych w codziennej działalności i w drodze do osiągnięcia ich celów. Do tej pory na THINK BIG-owej scenie gościliśmy najbardziej innowacyjne firmy, które otrzymały szansę rozwoju pod naszymi skrzydłami. Wśród nich jest CallPage, twórca systemu do zamawiania rozmowy z konsultantem na stronie www, Elephant, producent inteligentnego systemu alarmowego czy EGZOTech, twórca robota rehabilitacyjnego Luna EMG – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.
W ciągu 5 lat trwania programu THINK BIG, UPC Biznes wsparło firmy i startupy kwotą blisko pół miliona złotych. W sumie, w pięciu edycjach programu, UPC otrzymało aż 800 zgłoszeń od przedsiębiorców, którzy chcieli rozwijać się pod skrzydłami globalnego partnera. Od 2013 roku w THINK BIG zaangażowanych było 40 jurorów oraz 30 patronów honorowych, strategicznych, merytorycznych i medialnych.
W skład jury tegorocznej edycji programu THINK BIG weszli niezależni eksperci biznesowi i członkowie zarządu UPC, w tym min. Michał Olszewski – wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna; Olga Kozierowska – inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, Artur Kurasiński – bloger i przedsiębiorca; Tomasz Czapliński – Partner w SpeedUp Venture Capital Group; Sergiusz Sawin – Wiceprezes The Heart; Łukasz Wejchert – założyciel firmy Dirlango, inwestor; Agnieszka Zawistowska – Dyrektor UPC Biznes, Paweł Zielewski – redaktor naczelny magazynu FORBES; Roman Młodkowski – Dyrektor Programowy Forbes Polska.
Mentorami Akademii THINK BIG, którzy wspierali uczestników, przygotowując dla nich szkolenia z zagadnień dotyczących m.in. bezpieczeństwa, działań marketingowych czy growth hacking, byli przedstawiciele UPC, w tym Marta Jakowluk, VP HR i Mariusz Kasprzak, CEE B2B Connectivity & ICT Product Manager. Wśród mentorów znalazła się również Joanna Grzanecka, Marketing & PR Manager w Yamaha Motor Europe N.V. – Oddział w Polsce oraz laureaci poprzednich edycji THINK BIG: Radosław Pallach, CEO Elephant i Michał Mikulski, CEO EgzoTech.
Program został objęty Patronatem Honorowym Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii oraz Prezydenta m. st. Warszawy. Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: Forbes, Business Insider Polska i Spider’s Web. Partnerami inicjatywy są: Digital Poland, Aula Polska i SpeedUp Venture Capital Group. Partnerem merytorycznym programu jest The Heart.
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej