T-Mobile
T-Mobile Polska jest jedną z największych sieci komórkowych w Polsce świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz instytucjonalnych. Sieć T-Mobile oferuje usługi telefonii i internetu mobilnego oraz stacjonarnego w systemach abonamentowych, przedpłaconych i mix.
Dzięki integracji z GTS Poland w 2015 r., T‑Mobile Polska stał się operatorem zintegrowanym i w ramach swojego portfolio, oprócz usług mobilnych i stacjonarnych, może oferować także pełen pakiet usług ICT. Klienci T‑Mobile mają także możliwość korzystania z pełnej palety usług finansowych w ramach T‑Mobile Usługi Bankowe – najbardziej zaawansowanego i innowacyjnego przykładu synergii banku i telekomu.
T‑Mobile Polska obejmuje niemal 100% populacji Polski zasięgiem swojej sieci 3G oraz ponad 99,8% populacji zasięgiem LTE, dzięki najnowocześniejszej, całkowicie zmodernizowanej infrastrukturze sieciowej. W 2016 roku T‑Mobile Polska rozpoczął rozbudowę zasięgu LTE na częstotliwościach 800 MHz.
Trochę historii
Operatorem sieci T-Mobile w Polsce jest T‑Mobile Polska S.A. - wcześniej Polska Telefonia Cyfrowa S.A. (PTC). PTC została założona w 1995r. jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. W dniu 1 sierpnia 2011 r., PTC została przekształcona w spółkę akcyjną. Pierwszym współzałożycielem był globalny koncern telekomunikacyjny Grupa Deutsche Telekom (DT), do której, należą m.in., T-Mobile i T-Systems. DT prowadzi działalność w 50 krajach na świecie i obsługuje blisko 200 mln klientów. W roku 1996 Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła działalność komercyjną pod marką Era GSM, a następnie Era, szybko zyskując pozycję jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce.
5 czerwca 2011 roku Polska Telefonia Cyfrowa S.A. (PTC) wprowadziła do Polski międzynarodową markę T-Mobile, która zastąpiła dotychczasową markę Era. PTC, jako pierwszy polski operator, wprowadziła na rynek m.in. pakietową transmisję danych GPRS, zademonstrowała technologię UMTS i video-rozmowy przy użyciu telefonu komórkowego, udostępniła klientom technologię HSDPA i HSPA+ umożliwiającą bezprzewodową szerokopasmową transmisję danych.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Biuro Obsługi Abonenta - kontakt
602 900 000 lub (22) 413 69 96
(opłata za połączenie z konsultantem zgodna z posiadaną taryfą).
Numer telefonu - Sekcja Ponagleń
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00, pod następującymi numerami telefonów:
Klienci indywidualni
- 608 966 z telefonu sieci T‑Mobile(*)
- +48 608 966 000 z telefonów komórkowych innych sieci
- 608 966 000 z telefonu stacjonarnego
Klienci biznesowi
- 608 955 z telefonu sieci T‑Mobile(*)
- +48 608 955 000 z telefonów komórkowych innych sieci
- 608 955 000 z telefonu stacjonarnego
(*) opłata zgodna z cennikiem
Kontakt przez Internet
- iBOA - internetowy system informacji i obsługi Abonenta
- www.nakarte.t-mobile.pl - internetowy system informacji i obsługi T‑Mobile na kartę
- boa|t-mobile.pl| |boa|t-mobile.pl - Klienci indywidualni*
- biznes|t-mobile.pl| |biznes|t-mobile.pl - Klienci biznesowi
(*) należy pamiętać o podaniu danych identyfikacyjnych: numeru telefonu, którego dotyczy sprawa, informacji, na koto jest zarejestrowany oraz hasła abonenckiego.