Najnowocześniejsze rozwiązania do współpracy i komunikacji, w tym Cisco TelePresence®, połączą centrum w Krakowie z partnerami, klientami i innymi oddziałami Cisco.
Firma Cisco poinformowała o otwarciu Cisco Global Support Center w Krakowie. Centrum zostanie włączone w globalną sieć podobnych ośrodków, w ramach której będzie świadczyć usługi zarówno klientom wewnętrznym, jak i zewnętrznym, w tym takim działom firmy Cisco, jak Cisco Services i dział finansowy, a także będzie wspierać działalność operacyjną firmy.
Cisco Global Support Center w Krakowie należy do sieci centrów wsparcia obejmującej swoim zasięgiem wszystkie kontynenty. Zajmie się ono obsługą klientów firmy Cisco z regionu Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Rosji (EMEAR).
Pierwsza grupa pracowników Centrum już została zatrudniona. Do 1 sierpnia 2012 liczba zatrudnionych powinna wynieść ok. 80 osób.
Centrum wsparcia, mające siedzibę w krakowskiej dzielnicy Podgórze, zostało wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania do współpracy i komunikacji, takie jak Cisco TelePresence®.
Umożliwią one krakowskiemu zespołowi prowadzenie wirtualnej komunikacji twarzą w twarz z innymi pracownikami firmy Cisco za pośrednictwem globalnej sieci składającej się z ponad tysiąca urządzeń Cisco TelePresence Suite® zainstalowanych w 270 głównych miastach 70 krajów. Dzięki możliwości zestawiania połączeń z urządzeniami Cisco TelePresence zainstalowanymi w innych przedsiębiorstwach i instytucjach, w wirtualnych konferencjach mogą także brać udział klienci i partnerzy firmy Cisco.
źródło: Cisco