Archiwalne

- Dwa razy więcej w ukrytej kamerze - nowa kampania reklamowa T-Mobile

28.05.2012

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Nowa kampania reklamowa T-Mobile na kartę została zrealizowaną z ujęć ukrytej kamery.

Od 28 maja br. T-Mobile na kartę będzie obecne we wszystkich mediach z nowa kampanią reklamową przygotowaną dla oferty „2x Więcej na konto”. Wprowadzenie rewolucyjnego rozwiązania dla bardzo popularnego wśród klientów usług przedpłaconych podwójnego doładowania wymagało niestandardowych działań promocyjnych. Dlatego T-Mobile realizując spoty odwołało się do prawdziwych reakcji ludzi, którzy w trakcie nagrania nie wiedzieli, że są filmowani. O tym, że byli w ukrytej kamerze dowiadywali w momencie podwojenie zakupionego przez siebie produktu.

Każdą scenę nagrywało aż 9 ukrytych kamer, aby najlepiej uchwycić reakcje zaskoczonych podwojeniem klientów. Realizacji tego nietypowego spotu podjął się bardzo doświadczony reżyser Michał Bulik. Wszyscy uczestnicy biorący udział w nagraniu nie są zawodowymi aktorami i wyrazili zgodę na wystąpienie w reklamach „2x Więcej na konto”. Pierwszy z filmów reklamowych jest dostępny na kanale T-Mobile na You Tube pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=_UI421yAvTI

Niezależnie od działań promocyjnych prowadzonych w mediach T-Mobile przygotował kampanię „Podwajaj razem z nami!” na swoim profilu na facebooku.

źródło: T-Mobile

News Najlepszy serwis Samsunga Warszawa?

Pęknięta szybka czy może konieczność instalacji nowego oprogramowania? Awarii w naszych smartfonach jest mnóstwo. Gdzie najlepszej szukać sprawnej i ekspresowej pomocy, i czy w ogóle naprawa jest opłacalna? czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Bieg na Piątkę – każdy kilometr ma podwójną wartość

Tradycją stało się, że finał akcji T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami, odbywa się podczas wyjątkowego wydarzenia, gromadzącego biegaczy oraz amatorów zdrowego trybu życia. Tym wydarzeniem jest PZU Maraton Warszawski oraz towarzyszący mu bieg na 5 km, który w tym roku będzie nosił nazwę T‑Mobile Bieg na Piątkę. Impreza, łącząca siły dwóch największych akcji społecznych - T‑Mobile Pomoc Mierzona Kilometrami oraz #BiegamDobrze - będzie doskonałą okazja do tego żeby pomagać innym… ze zdwojoną siłą. czytaj więcej

Plush Abonament daje masę - nowa kampania reklamowa Plush ABO

Jest nowa kampania reklamowa promująca ofertę Plush ABO, a w niej pakiet social media, 15 GB, rozmowy i SMS-y bez limitu. czytaj więcej

News Bot Aalia - Pierwszy w Polsce wywiad z robotem - autonomicznym asystentem cyfrowym

Bot Aalia (Autonomous Digital Assistant) to najnowsze dzieło dostarczane przez polską firmę Alfavox, tworzącą oprogramowanie dla działów contact center nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Badania pokazują, że rozwiązania typu Artificial Intelligence, takie jak Aalia, realizują nawet 70% zadań konsultanta w firmie. czytaj więcej