Jeśli telefon komórkowy to tylko Nokia lub LG i tylko w sieci Orange lub Play. Jeśli komputer osobisty to jedynie HP lub Apple z internetem od TP (Orange) lub UPC. To wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands, przeprowadzanego przez Reader’s Digest.
W kategorii Telefon komórkowy największe zaufanie Polacy mają do marek Nokia (Złote Godło) oraz LG (Kryształowe Godło). Aż 60 proc. respondentów wskazało, że marka Nokia cieszy się ich największym zaufaniem. Fiński producent wygrał w 14 na 15 krajów objętych badaniem (wyjątkiem jest Francja, gdzie zwyciężyła marka Samsung). Marka LG została przez polskich respondentów doceniona za jakość, stosunek wartości do ceny oraz silny wizerunek.
Orange (Złote Godło) oraz Play (Kryształowe Godło) to marki, które w kategorii Operator telefonii komórkowej, cieszą się największym zaufaniem Polaków. Orange został wybrany marką godną zaufania przez niemal 1/3 respondentów. Markę tę często wskazywały kobiety oraz osoby posiadające rodzinę z dziećmi do lat 15. Play uzyskał bardzo wysokie oceny za silny wizerunek oraz zrozumienie potrzeb klienta.
Firmami internetowymi, do usług których przekonana jest największa część polskiego społeczeństwa, są TP (Złote Godło) oraz UPC (Kryształowe Godło). TP (od kwietnia 2012 r. usługi TP realizowane są pod marką Orange) uzyskała wynik 22 proc. utrzymując pozycję lidera z ubiegłego roku. Marka UPC otrzymała wyższe niż konkurencja oceny za jakość, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz stosunek wartości do ceny.
W kategorii Komputer osobisty Złote Godło otrzymała marka HP, która odniosła spektakularny sukces, wygrywając w 11 spośród 15 krajów objętych badaniem. W Polsce marka HP zdetronizowała ubiegłorocznego laureata - markę Toshiba. Kryształowe Godło European Trusted Brands otrzymała marka Apple, którą ankietowani szczególnie wysoko ocenili za jakość.
Wyniki badania European Trusted Brands są w Polsce podstawą do przyznania nagród - Złotego i Kryształowego Godła, przy czym zdobycie jednej statuetki nie wyklucza możliwości otrzymania drugiej. Złote Godło to nagroda w kategorii ilościowej, w której respondenci spontanicznie wskazują Najbardziej Godną Zaufania Markę. Kryształowe Godło, przyznawane jest w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych w 5 kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność.
***
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do wielu innych aspektów życia.
Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - dwunasta już edycja badania - została przeprowadzona w 15 krajach. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia, Szwecja oraz Szwajcaria. Wzięło w niej udział 27 467 respondentów.
Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.
źródło: Reader’s Digest
LG LG prezentuje nowe smartfony z idealnym stosunkiem jakości do ceny – LG G7 One oraz LG G7 Fit
Podczas targów IFA 2018 firma LG Electronics zaprezentuje dwa nowe modele z serii G7: LG G7 One oraz LG G7 Fit. Oba nowe smartfony opracowano na bazie zaawansowanego modelu LG G7 ThinQ, dzięki czemu są wyposażone w funkcje znane z urządzeń Premium. czytaj więcejLG LG wystartowało z gorącymi promocjami najnowszych smartfonów
Lato w LG jeszcze nie było tak gorące. Producent przygotował letnie promocje swoich flagowych smartfonów jak i tych ze średniej półki zarówno u wszystkich operatorów jak i na rynku otwartym. Gorące promocje potrwają jeszcze do 31 sierpnia* czytaj więcejLG Ze szczytu list przebojów do smartfonów LG - K-popowy zespół BTS personalizuje telefony LG
LG dostrzegło rosnącą popularność gatunku K-pop oraz fenomen zespołu BTS - koreańskiej gwiazdy, która szturmem zdobywa listy przebojów i popularność na całym świecie i nawiązało globalną współpracę z zespołem. czytaj więcejLG LG Q7 - nowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG wprowadza na rynek nowy smartfon LG Q7 - model klasy średniej z serii Q, który został wyposażony w funkcje dostępne w droższych, flagowych smartfonach. Sprzedaż nowego smartfona rozpocznie się na początku czerwca w sieci Play oraz na wolnym rynku, następnie dostępny będzie u innych operatorów.W smartfonie: udoskonalony aparat z funkcjami sztucznej inteligencji, wzmocniona i wodoodporna obudowa, wysokiej jakości dźwięk przestrzenny oraz czytnik linii papilarnych. czytaj więcej
LG LG G7 ThinQ po Twojej stronie – LG rozpoczyna kampanię z Disneyem
LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie. czytaj więcejLG Premiera flagowego modelu LG G7 ThinQ ze sztuczną inteligencją
Niedługo po światowej premierze, LG wprowadza do Polski swój flagowy smartfon LG G7 ThinQ, który będzie dostępny od 1 do 15 czerwca w specjalnie przygotowanej promocji. Najnowszy flagowiec LG, wzbogacony o użyteczne funkcje oparte na sztucznej inteligencji będzie można nabyć zarówno w ofercie operatorów komórkowych, jak i w największych sieciach sprzedaży. W zależności od miejsca zakupu do telefonu dołączone zostaną wyjątkowe promocje, obok których żaden fan nowych technologii nie przejdzie obojętnie. czytaj więcejLG LG przedstawia LG G7 ThinQ - przełomowy, flagowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG Electronics (LG) przedstawia dziś swój najnowszy smartfon: LG G7 ThinQ, wyposażony w użyteczne i wygodne funkcje oparte o sztuczną inteligencję.LG G7 ThinQ napędzany jest przez najnowszą mobilną platformę Qualcomm® Snapdragon™ 845. Posiada 4GB/6GB pamięci RAM oraz 64GB/128GB pamięci wewnętrznej, co umożliwia mu obsługę najnowszych aplikacji i szybkie wykonywanie nawet najbardziej wymagających zadań. LG G7 ThinQ wyposażony jest w 6,1-calowy wyświetlacz – niemal o pół cala większy od swojego poprzednika – co istotne nie jest jednak szerszy. To z kolei oznacza, że doskonale nadaje się do obsługi jedną ręką. czytaj więcej
LG LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą
LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne. czytaj więcejLG Odważny kolor dla kobiet z charakterem - LG V30 Raspberry Rose po raz pierwszy w Polsce
Z okazji Dnia Kobiet LG ujawnia swoje kobiece oblicze i wprowadza do Polski nowy koncept kolorystyczny - różowy hiper flagowiec LG V30 Raspberry Rose. To najnowszy model, który idealnie odzwierciedla naturę i silny charakter współczesnej kobiety. „Malinowa” wersja LG V30 to smartfon dla odważnych kobiet, które nie lubią wtapiać się w tłum, a przy tym nie uznają kompromisów w jakości. czytaj więcejLG LG ujawnia strategię dla produktów Mobile
Podczas tegorocznych targów MWC nowy szef działu Mobile LG Electronics zaprezentował główne kierunki strategii firmy na rynku. Nadrzędnym celem LG jest trafne identyfikowanie i zaspokajanie rzeczywistych potrzeb Klientów, doskonalenie najważniejszych technologii oraz nieustanne dbanie o zaufanie do marki. Według prezesa działu Mobile, Hwanga Jeong-hwana, kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu będą miały urządzenia High-End, takie jak V30S ThinQ, które powstają na bazie odnoszących sukcesy modeli Premium. czytaj więcejLG LG prezentuje nowe smartfony z idealnym stosunkiem jakości do ceny – LG G7 One oraz LG G7 Fit
Podczas targów IFA 2018 firma LG Electronics zaprezentuje dwa nowe modele z serii G7: LG G7 One oraz LG G7 Fit. Oba nowe smartfony opracowano na bazie zaawansowanego modelu LG G7 ThinQ, dzięki czemu są wyposażone w funkcje znane z urządzeń Premium. czytaj więcejLG LG wystartowało z gorącymi promocjami najnowszych smartfonów
Lato w LG jeszcze nie było tak gorące. Producent przygotował letnie promocje swoich flagowych smartfonów jak i tych ze średniej półki zarówno u wszystkich operatorów jak i na rynku otwartym. Gorące promocje potrwają jeszcze do 31 sierpnia* czytaj więcejLG Ze szczytu list przebojów do smartfonów LG - K-popowy zespół BTS personalizuje telefony LG
LG dostrzegło rosnącą popularność gatunku K-pop oraz fenomen zespołu BTS - koreańskiej gwiazdy, która szturmem zdobywa listy przebojów i popularność na całym świecie i nawiązało globalną współpracę z zespołem. czytaj więcejLG LG Q7 - nowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG wprowadza na rynek nowy smartfon LG Q7 - model klasy średniej z serii Q, który został wyposażony w funkcje dostępne w droższych, flagowych smartfonach. Sprzedaż nowego smartfona rozpocznie się na początku czerwca w sieci Play oraz na wolnym rynku, następnie dostępny będzie u innych operatorów.W smartfonie: udoskonalony aparat z funkcjami sztucznej inteligencji, wzmocniona i wodoodporna obudowa, wysokiej jakości dźwięk przestrzenny oraz czytnik linii papilarnych. czytaj więcej
LG LG G7 ThinQ po Twojej stronie – LG rozpoczyna kampanię z Disneyem
LG Electronics Polska rusza z kampanią flagowego smartfona G7 ThinQ przy współpracy z firmą The Walt Disney Company Polska. Marki wspólnie świętują premierę najnowszego filmu Han Solo: Gwiezdne wojny – historie. czytaj więcejLG Premiera flagowego modelu LG G7 ThinQ ze sztuczną inteligencją
Niedługo po światowej premierze, LG wprowadza do Polski swój flagowy smartfon LG G7 ThinQ, który będzie dostępny od 1 do 15 czerwca w specjalnie przygotowanej promocji. Najnowszy flagowiec LG, wzbogacony o użyteczne funkcje oparte na sztucznej inteligencji będzie można nabyć zarówno w ofercie operatorów komórkowych, jak i w największych sieciach sprzedaży. W zależności od miejsca zakupu do telefonu dołączone zostaną wyjątkowe promocje, obok których żaden fan nowych technologii nie przejdzie obojętnie. czytaj więcejLG LG przedstawia LG G7 ThinQ - przełomowy, flagowy smartfon ze sztuczną inteligencją
LG Electronics (LG) przedstawia dziś swój najnowszy smartfon: LG G7 ThinQ, wyposażony w użyteczne i wygodne funkcje oparte o sztuczną inteligencję.LG G7 ThinQ napędzany jest przez najnowszą mobilną platformę Qualcomm® Snapdragon™ 845. Posiada 4GB/6GB pamięci RAM oraz 64GB/128GB pamięci wewnętrznej, co umożliwia mu obsługę najnowszych aplikacji i szybkie wykonywanie nawet najbardziej wymagających zadań. LG G7 ThinQ wyposażony jest w 6,1-calowy wyświetlacz – niemal o pół cala większy od swojego poprzednika – co istotne nie jest jednak szerszy. To z kolei oznacza, że doskonale nadaje się do obsługi jedną ręką. czytaj więcej
LG LG odrzuca ramy nie tylko w smartfonach. Nowa kampania #OdrzucamyRamy z Reżyserem Życia i Sylwestrem Wardęgą
LG Polska rusza z kampanią flagowych smartfonów LG V30 i LG G6, a także przystępnego cenowo LG Q6, z ekranami FullVision pod hasłem #OdrzucamyRamy. We współpracy z Reżyserem Życia powstały 3 filmy dokumentalne opowiadające historie ludzi, którzy w swoim życiu wykraczają poza przyjęte normy społeczne. czytaj więcejLG Odważny kolor dla kobiet z charakterem - LG V30 Raspberry Rose po raz pierwszy w Polsce
Z okazji Dnia Kobiet LG ujawnia swoje kobiece oblicze i wprowadza do Polski nowy koncept kolorystyczny - różowy hiper flagowiec LG V30 Raspberry Rose. To najnowszy model, który idealnie odzwierciedla naturę i silny charakter współczesnej kobiety. „Malinowa” wersja LG V30 to smartfon dla odważnych kobiet, które nie lubią wtapiać się w tłum, a przy tym nie uznają kompromisów w jakości. czytaj więcejLG LG ujawnia strategię dla produktów Mobile
Podczas tegorocznych targów MWC nowy szef działu Mobile LG Electronics zaprezentował główne kierunki strategii firmy na rynku. Nadrzędnym celem LG jest trafne identyfikowanie i zaspokajanie rzeczywistych potrzeb Klientów, doskonalenie najważniejszych technologii oraz nieustanne dbanie o zaufanie do marki. Według prezesa działu Mobile, Hwanga Jeong-hwana, kluczowe znaczenie dla osiągnięcia tego celu będą miały urządzenia High-End, takie jak V30S ThinQ, które powstają na bazie odnoszących sukcesy modeli Premium. czytaj więcejNews Dlaczego warto przejść na Internet światłowodowy? Poznaj korzyści
Nowoczesna technologia dostarcza nam wielu korzystnych rozwiązań. To, co kiedyś było usługą elitarną, dziś jest w zasięgu ręki. Świetnym przykładem jest tutaj Internet i mnożące się możliwości dostępu do niego. Jedna z popularnych opcji to światłowód. Dlaczego zyskuje coraz większą popularność i jakie są jego zalety? czytaj więcejNews Routery Mikrotik to wysoka wydajność i szybkość działania
Źródłem problemów z siecią firmową bardzo często jest router: jego nieprawidłowa konfiguracja albo po prostu ograniczone możliwości techniczne ograniczają możliwości komunikacji, a w skrajnych przypadkach mogą też stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa. czytaj więcejNews Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej