Archiwalne

- Muzo+ bezpłatnie dla klientów Internetu Cyfrowego Polsatu

28.05.2012

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

28 maja br. największa platforma satelitarna startuje z atrakcyjną promocją dla internautów. Teraz nowi klienci usługi Internet Cyfrowego Polsatu mogą nie tylko surfować w sieci z prędkością do 100 Mb/s w technologii LTE, ale zyskują także darmowy i nielimitowany dostęp do milionów utworów w serwisie muzo.pl przez 3 miesiące.

Od 28 maja br. 5000 pierwszych osób, które zdecydują się na zakup usługi Internet platformy, będzie mogło przez 3 miesiące cieszyć się możliwością korzystania z bezpłatnej, legalnej i gigantycznej bazy muzyki. Za pośrednictwem swoich komputerów użytkownicy Internetu Cyfrowego Polsatu zyskają darmowy dostęp do serwisu muzo.pl w opcji muzo+, gwarantującej nielimitowany dostęp do milionów utworów, w tym nowości muzycznych prezentowanych już w dniu ich premiery rynkowej.

Każdy nowy abonent po podpisaniu umowy będzie upoważniony do otrzymania jednego kodu, umożliwiającego korzystanie z zasobów muzo+. Aby uzyskać kod dostępu wystarczy zalogować się w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK) na http://www.cyfrowypolsat.pl/ i pobrać unikalny ciąg liter i liczb, znajdujący się pod linkiem „Promocja muzo – 5000 kodów w prezencie”. Uzyskany kod należy wpisać bezpośrednio w aplikacji muzo, którą należy pobrać ze strony http://www.muzo.pl/.

Po zakończeniu okresu promocyjnego klienci w dalszym ciągu będą mogli korzystać z serwisu muzo.pl na komercyjnych warunkach – w opcji muzo+ za 9,90 zł miesięcznie, w wersji mobilnej muzoGo za 19,90 zł bądź w opcji bezpłatnej, mogąc co miesiąc słuchać do 20 godz. muzyki za darmo.

W tym samym czasie obowiązują także inne interesujące promocje dla usługi Internet, m.in.: 3 miesiące Internetu bez opłat w specjalnej promocji dla abonentów innych operatorów, do 5 GB ekstra za bycie abonentem usługi Telewizja, nowoczesne modemy i routery nawet za 1 zł, pakiety danych dostosowane do różnych potrzeb użytkowników już od 29,90 zł miesięcznie oraz ”Darmowe noce” (50 GB z każdym pakietem, do wykorzystania co miesiąc w godzinach 0.00 – 8.00).

źródło: Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Mundial dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu TVP Sport HD w „otwartym oknie” na czas mistrzostw świata w Rosji

Dzięki porozumieniu Cyfrowego Polsatu z Telewizją Polską wszyscy abonenci platformy, niezależnie od posiadanego pakietu, otrzymali dostęp do stacji TVP Sport HD, która na czas mundialu zmieni się w kanał poświęcony tylko temu wydarzeniu. Widzowie obejrzą w TVP Sport HD ok. 500 godzin relacji z Rosji. Już dziś ceremonia otwarcia i pierwszy mecz pomiędzy Rosją i Arabią Saudyjską w Moskwie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej