T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.
30 maja br., dokładnie rok po emisji pierwszych reklam z logo T-Mobile, rozpoczyna się kampania wizerunkowa tej marki. W spocie zrealizowanym na jej potrzeby T-Mobile pokazuje, jak w wielu aspektach codziennego życia korzystamy z możliwości oferowanych przez tę sieć. Na szkolnej wycieczce, podczas wspinaczki w Tatrach, w samym sercu piłkarskich zmagań czy na bałtyckiej plaży klienci T-Mobile zawsze mogą cieszyć się zaletami sieci największych możliwości. Dzięki oferowanym przez T-Mobile usługom klienci mogą łączyć się z przyjaciółmi na facebooku, rozegrać międzykontynentalną partię szachów, bawić się wirtualna rzeczywistością i zawsze mieć dostęp do najnowszych informacji.
Spoty T-Mobile słyną z dynamicznej i energetyzującej linii melodycznej, która idealnie współgra z obrazem. Nie inaczej jest i tym razem. W tle filmu usłyszymy przebój Helena Beat grupy Foster the People.
W przygotowaniu filmu brało udział 200 statystów i 15 aktorów, a nad całością czuwało 120 osób zatrudnionych przy obsłudze projektu. W trakcie tygodnia zdjęć ekipa pokonała ponad 1,5 tysiąca kilometrów i 1,5 kilometrową różnicę wzniesień. Sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji spotu przewoziło ponad 20 ciężarówek. Sceny były kręcone przez 4 kamery, a do specjalnych ujęć wykorzystywano helikopter. Aby można było przygotować 60 sekundowy spot potrzebnych było ponad 50 godzin pracy na planie oraz 200 000 sekund materiału źródłowego. Nad całością czuwał jeden z najbardziej utalentowanych polskich reżyserów Marek Dawid.
źródło: T-Mobile