Archiwalne

- Pierwsza kampania wizerunkowa T-Mobile

29.05.2012

T-Mobile rozpoczyna pierwszą od rebrandingu kampanię wizerunkową pod hasłem: Sieć największych możliwości.

30 maja br., dokładnie rok po emisji pierwszych reklam z logo T-Mobile, rozpoczyna się kampania wizerunkowa tej marki. W spocie zrealizowanym na jej potrzeby T-Mobile pokazuje, jak w wielu aspektach codziennego życia korzystamy z możliwości oferowanych przez tę sieć. Na szkolnej wycieczce, podczas wspinaczki w Tatrach, w samym sercu piłkarskich zmagań czy na bałtyckiej plaży klienci T-Mobile zawsze mogą cieszyć się zaletami sieci największych możliwości. Dzięki oferowanym przez T-Mobile usługom klienci mogą łączyć się z przyjaciółmi na facebooku, rozegrać międzykontynentalną partię szachów, bawić się wirtualna rzeczywistością i zawsze mieć dostęp do najnowszych informacji.

Spoty T-Mobile słyną z dynamicznej i energetyzującej linii melodycznej, która idealnie współgra z obrazem. Nie inaczej jest i tym razem. W tle filmu usłyszymy przebój Helena Beat grupy Foster the People.

W przygotowaniu filmu brało udział 200 statystów i 15 aktorów, a nad całością czuwało 120 osób zatrudnionych przy obsłudze projektu. W trakcie tygodnia zdjęć ekipa pokonała ponad 1,5 tysiąca kilometrów i 1,5 kilometrową różnicę wzniesień. Sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji spotu przewoziło ponad 20 ciężarówek. Sceny były kręcone przez 4 kamery, a do specjalnych ujęć wykorzystywano helikopter. Aby można było przygotować 60 sekundowy spot potrzebnych było ponad 50 godzin pracy na planie oraz 200 000 sekund materiału źródłowego. Nad całością czuwał jeden z najbardziej utalentowanych polskich reżyserów Marek Dawid.

źródło: T-Mobile

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej