Abonenci UPC są w pełni gotowi do kibicowania podczas najważniejszych wydarzeń sportowych. Dziś do oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołączają Polsat Sport News i Polsat Sport Extra HD - tym samym UPC wychodzi na prowadzenie i oferuje swoim abonentom najbogatsze portfolio kanałów dla prawdziwych fanów sportu. Sportowe emocje w UPC zapewniają teraz 24 programy prezentujące różnorodne wydarzenia i dyscypliny, w tym 7 w rozdzielczości HD.
W ciągu ostatniego tygodnia oferta sportowa Telewizji Cyfrowej UPC została wzbogacona o Orange Sport, CANAL+ GOL HD i CANAL+ WEEKEND HD. Dodatkowo, specjalnie dla fanów piłki nożnej, przed zbliżającym się Euro 2012 dołączyły od niej TVP1 HD i TVP2 HD, które pozwolą abonentom na oglądanie transmisji z meczy w najwyższej jakości. Wśród sportowych kanałów dostępnych w UPC są także m.in.: Eurosport SD i HD, Eurosport 2 SD i HD, TVP Sport, Polsat Sport HD, Polsat Sport Extra, Canal+ Sport HD, Canal+ Gol, Canal+ Weekend, Extreme Sports Channel, ESPN America czy ESPN Classic.
Teraz abonenci Telewizji Cyfrowej UPC Polska mają także dostęp do pełnej oferty kanałów Polsatu. Na antenie Polsat Sport Extra HD w najwyższej jakości mogą oglądać m.in. mecze polskiej T- Mobile Ekstraklasy, zmagania najszybszych kierowców świata z Formuły1, siatkówkę w wydaniu ligowym, a także wielkie turnieje tenisowe. Polsat Sport News z kolei, to sportowy kanał informacyjno-publicystyczny, który relacjonuje także m.in. siatkarską Plus Ligę, piłkę ręczną, tenisowy Wimbledon, czy golfowy British Open. Polsat Sport Extra HD będzie dostępny dla abonentów pakietu Super HD na kanale 558 (oraz na pozycji 51 w byłym Aster). Polsat Sport News, znajdzie się w pakiecie Select HD oraz Max HD na kanale 559 (oraz 407 w byłym Aster).
Z myślą o fanach sportu, UPC udostępniło Strefę Sportową, umożliwiającą jednoczesny podgląd 12 kanałów o tej tematyce, znajdujących się w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC. Na czas EURO 2012 i Olimpiady w Londynie kanały w Strefie Sportowej zostaną dobrane tak, aby umożliwić kibicom pełny dostęp do najważniejszych transmisji, emitowanych równolegle na poszczególnych kanałach. Strefa znajduje się na kanale 505 i jest dostępna dla wszystkich abonentów bezpłatnie (nie dotyczy dekoderów byłego Aster).
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej