UPC Polska wspólnie z kanałami dziecięcymi przygotowało VIII edycję akcji „3x3”. Konkurs przygotowany jest z myślą o klientach, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, Internetu i telefonu. Nagrodą główną w tej edycji jest 4-osobowa wycieczka do jednego z największych parków rozrywki w Wielkiej Brytanii - Nickelodeon Land. Fundatorem wyjazdu jest kanał Nickelodeon. Do wygrania jest też ponad 500 dodatkowych nagród: maskotek, gier, zestawów edukacyjnych czy przyborów szkolnych, które przekazali nadawcy programów dla dzieci dostępnych w ofercie UPC. Dla szczęściarzy czekają też nagrody specjalne – 4 dniowa, rodzinna wycieczka do Berlina ufundowana przez Da Vinci Learning i 5 telewizorów LCD 40” Samsung, które ufundował teleTOON+. Akcja potrwa do 20 lipca br.
Akcja „3x3” to oryginalny sposób na podziękowanie Klientom przez UPC Polska. Tym razem do zabawy zostali zaproszeni także klienci dawnego Aster. Główną nagrodą tegorocznej edycji jest rodzinna wycieczka do brytyjskiego parxerox phaser 8560dn psku rozrywki Nickelodeon Land, gdzie poszukiwacze ekscytujących wrażeń odnajdą coś, w sam raz dla siebie, a najmłodsi zachwycą się spotkaniem ze swoją ulubioną postacią z kreskówek. Drugą bardzo atrakcyjną wygraną jest familijny pobyt w Berlinie oraz 5 telewizorów LCD 40” Samsung. Pośród nagród dodatkowych znalazły się upominki przekazane przez nadawców programów dla dzieci dostępnych w ofercie UPC. Dla laureatów czeka w sumie ponad 500 nagród rzeczowych w tym kultowe maskotki rybki MiniMini, gry edukacyjne i przybory szkolne.
VIII edycja konkursu „3x3” ruszyła w Dzień Dziecka – 1 czerwca br. O nagrody walczyć można do 20 lipca odpowiadając na trzy pytania, które znajdują się na: www.upc.pl/3x3.
Partnerami akcji oraz sponsorami są kanały dziecięce: Nickelodeon, teleTOON+, MiniMini+, Baby First, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, POLSAT JimJam, Cartoon Network i Boomerang.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej