Archiwalne

- UPC inwestuje w rozwój zasięgu Telewizji Cyfrowej

13.06.2012

UPC Polska dokonuje niezbędnych inwestycji w sieć, by zapewnić jak największej liczbie abonentów dostęp do najwyższej jakości usług telewizyjnych. Dzięki temu mieszkańcy Łodzi, Nysy, a od niedawna także Piotrkowa Trybunalskiego, mogą w pełni korzystać z Telewizji Cyfrowej UPC, oferującej ponad 160 kanałów, w tym szereg w rozdzielczości HD, a nawet 3D. Wszystkie wyżej wymienione miasta z wyjątkiem Łodzi oraz dodatkowo Leszno i Rawicz, zyskały także dostęp do bogatej oferty kilku tysięcy programów „na żądanie“. Niebawem usługa UPC NA ŻĄDANIE będzie dostępna także w Łodzi. Wkrótce usługi cyfrowe UPC zagoszczą również u mieszkańców Pabianic, Mielca, Czerwionki, Lędzin oraz Knurowa.

Telewizja Cyfrowa UPC, czyli rozrywka szyta na miarę
Telewizja Cyfrowa UPC to przepustka do świata telewizji w najwyższej jakości obrazu i dźwięku. Jej oferta programowa to ponad 160 odpowiednio sprofilowanych pod kątem zainteresowań widzów kanałów, w tym bogaty wybór kanałów sportowych, dziecięcych oraz filmowych. Koneserzy kina doceniają także wybór pakietów Premium, które umożliwiają dostęp do wielu propozycji HBO, CANAL+ i Filmbox w jakości HD i 3D. Telewizja UPC gwarantuje widzom także szereg interaktywnych funkcjonalności, które pozwalają swobodnie zarządzać potencjałem, jaki niosą ze sobą usługi cyfrowe. Abonenci szczególnie cenią sobie możliwość zatrzymywania programu na żywo, przewijania oraz nagrywania, także całych serii (np. wszystkich odcinków serialu). Fanom sportu Telewizja Cyfrowa UPC udostępnia Strefę Sportową z podglądem 12 kanałów sportowych. Ponadto, klienci maja do dyspozycji funkcję kontroli rodzicielskiej, która umożliwia ograniczenie dostępu najmłodszym widzom do określonych programów. Coraz chętniej sięgają także po Zdalne Nagrywanie w Telewizji Cyfrowej UPC, które pozwala na zaplanowanie nagrywania ulubionych programów z dowolnego miejsca za pomocą telefonów komórkowych, iPhona, iPada lub strony WWW. Dzięki temu, nawet będąc poza domem – na wakacjach, w pracy, czy na spacerze mogą zaprogramować cyfrową nagrywarkę dekodera.

Oglądanie „na żądanie”
Mieszkańcy miast, w których UPC udostępniło ostatnio najbogatszą na rynku telewizji kablowej usługę VOD (UPC NA ŻĄDANIE), mogą nadrobić zaległości w oglądaniu ulubionego programu, wybranego serialu, czy filmu. Oferta treści „na żądanie” obejmuje ponad 3700 programów, z których 1600 jest bezpłatnych. UPC NA ŻĄDANIE to ponad 700 filmów i blisko 200 produkcji fabularnych, dokumentalnych oraz odcinków seriali w najwyższej jakości HD, dostępnych natychmiast, za naciśnięciem przycisku na pilocie, bez konieczności dzwonienia lub wysyłania smsów.

UPC NA ŻĄDANIE to również 10 unikalnych na rynku KANAŁÓW NA ŻĄDANIE, które oferują setki odcinków seriali animowanych, obyczajowych oraz najpopularniejszych programów dokumentalnych i life-stylowych emitowanych przez poszczególnych nadawców, wśród których są: TVP NA ŻĄDANIE, TVN NA ŻĄDANIE, DISCOVERY ON DEMAND, FILMBOX ON DEMAND, NATIONAL GEOGRAPHIC NA ŻĄDANIE, HBO ON DEMAND, DISNEY NA ŻĄDANIE, CARTOON NETWORK NA ŻĄDANIE, SUNDANCE CHANNEL NA ŻĄDANIE i CANAL + NA ŻYCZENIE.

źródło: UPC

News Avaya w gronie liderów w dwóch raportach firmy Gartner

Tegoroczne wyróżnienia w raportach Gartner w zakresie UC oraz CC dowodzą, że Avaya ma jasną wizję transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej