Archiwalne

- VI Edycja Kongresu Warsaw International Media Summit 9-10 października 2013r., Hotel Marriott, Warszawa

03.09.2013

Warsaw International Media Summit to połączenie VI już edycji corocznego Kongresu Media Summit oraz VI edycji Konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawe Świata Telekomunikacji i Mediów.

Konferencja ta, na stałe wpisała się w kalendarz kluczowych spotkań dotyczących branży telekomunikacyjnej oraz medialnej. Stwarza niepowtarzalną możliwość poznania strategii i trendów obowiązujących na rynku telekomunikacyjnym i medialnym, jak również skonfrontowania ich z nowymi regulacjami prawnymi. W wydarzeniu udział wezmą nie tylko reprezentanci polskiego rynku telekomunikacji i mediów, ale przede wszystkim eksperci z zagranicy, prezentujący najnowsze rozwiązania panujące w Europie.

Kongres skierowany jest do najwyższej kadry menedżerskiej, która podąża za najnowszą wiedzą związaną z rozwojem rynku. Wybitne grono zaproszonych gości gwarantuje najwyższy poziom merytoryczny konferencji, a poruszane zagadnienia niosą rozwiązania najistotniejszych problemów, z jakimi boryka się branża.

Rada Programowa, działająca pod przewodnictwem Pani Beaty Mońka, czuwa nad wysokim poziomem merytorycznym programu Konferencji. Wśród Członków Rady znajdują się m.in. przedstawiciele administracji (Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Urząd Komunikacji Elektronicznej) oraz kluczowi przedstawiciele świata mediów (m.in. Prezes Magdalena Gaj z UKE, Przewodniczący Witold Graboś z KRRiT, Prezes Mariusz Gaca z Orange, Prezes Artur Waliszewski z Google, Prezes Simon Boyd z UPC, Prezes Juliusz Braun z TVP, etc.).
Rada Programowa konferencji bierze udział również w tworzeniu i prowadzeniu bloga pod adresem: www.telekomunikacjaimedia.pl

Podczas tegorocznej edycji Konferencji poruszone zostaną dyskusje na tematy związane ze współczesnym funkcjonowaniem branży telekomunikacyjnej i medialnej, między innymi będą one dotyczyły telewizji naziemnej, cyfryzacji, nowych częstotliwości, czy też gałęzi reklamy oraz mechanizmów konsumenckich podczas budowania marki w świetle nowego modelu konsumpcji.

Więcej informacji na stronie: www.telekomunikacjaimedia.pl

źródło: MM Conferences

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Wyłoniono najlepsze produkty i usługi 2020 roku. Poznaj laureatów XI Plebiscytu Mobility Trends

Jeden najważniejszych Plebiscytów technologicznych w Polsce - Mobility Trends rozstrzygnięty. W ostatni weekend marca polscy miłośnicy technologii po raz 11 poznali zdobywców nagrody „Złoty Bel” - wyróżnienia dla najlepszych produktów i usług w 2020 roku. czytaj więcej