Archiwalne

- Vision+ - nowy wymiar reklamy

06.06.2012

Multimedia Polska uruchomiły nową usługę – Vision+. Innowacyjny produkt stwarza nieznane dotąd w Polsce możliwości reklamy produktów.

Co to jest Vision+?
Usługa wykorzystuje interaktywność, czyli możliwości bezpośredniego kontaktu z widzem i jego reakcji na pojawiające się komunikaty. W trakcie emisji reklamy na ekranie telewizora wyświetla się informacja zachęcająca do naciśnięcia na pilocie czerwonego przycisku. W zależności od efektu, jaki chce osiągnąć reklamodawca, na specjalnej planszy pojawiają się dodatkowe informacje o produkcie, zaproszenie do zamówienia bezpłatnych próbek czy też oferta ściągnięcia firmowego dzwonka na telefon, oczywiście również za darmo. Istnieje także możliwość uruchomienia dodatkowego kanału, na którym reklama będzie wyświetlana 24 godziny na dobę.

Czy to działa?
Jako pierwszy na przetestowanie możliwości Vision+ zdecydował się operator Orange. Efekt – blisko 30% widzów, którzy zetknęli się z interaktywna reklamą, nacisnęło czerwony przycisk, czyli co do trzeciego widza trafiło więcej informacji na temat reklamowanego produktu.

Dostępność usługi Vision+
Usługa Vision+ dostępna jest w sieci Multimedia Polska, drugiego co do wielkości operatora kablowego w kraju. Sygnał kablówki dociera do ponad 2,5 mln widzów. Co ważne, usługa Vision+ może być wdrożona również w sieciach innych operatorów – jedynym warunkiem jest posiadanie w ofercie dekoderów z systemem komunikacji zwrotnej.

Jak to robią inni?
Vision+ to jedyna tego typu usługa w ofercie europejskich operatorów. W kilku krajach z powodzeniem wykorzystywane są natomiast inne funkcjonalności telewizji interaktywnej. Podczas Euro 2004 czy Mistrzostw Świata w 2006 roku abonenci kilku brytyjskich kablówek mogli oglądać mecze z wybranej przez siebie kamery! W Stanach Zjednoczonych klienci sieci Time Warner w trakcie spotkań ligi futbolu amerykańskiego mają dostęp do bieżących statystyk meczu. Możliwości telewizji interaktywnej z powodzeniem wykorzystywane są również w Niemczech. Nasi zachodni sąsiedzi najwięcej inwestują w cieszące się dużą popularnością aplikacje zakupowe.

źródło: Multimedia Polska

News Jak skonfigurować GA4?

Umiejętność wyciągania wniosków z analizy danych dotyczących użytkowników naszej witryny internetowej to istotna kwestia dla osób, które chcą rozwijać swoją firmę i zwiększać jej przychody. Jednym z narzędzi pozwalających nam na pozyskiwanie takich informacji, jest Google Analytics. Podejmowanie decyzji opartych na analizie danych w GA4 wymaga jednak właściwego wdrożenia i skonfigurowania tego narzędzia. Jeżeli nie przeprowadzimy takich działań w sposób prawidłowy, wówczas otrzymane dane nie będą dla nas wartościowe i nie będą miały istotnego wpływu na poprawę funkcjonowania naszego przedsiębiorstwa. Jak więc skonfigurować GA4? Podpowiadamy. czytaj więcej

News Wypożyczenie iPhone - alternatywny sposób na posiadanie najnowszych technologii

Stale rosnąca popularność marki Apple sprawia, że smartfony z symbolem nadgryzionego jabłuszka uchodzą za coś wręcz doskonałego. Fakt ten wcale nie powinien dziwić, ponieważ płynność tych urządzeń w połączeniu z doskonałym działaniem ekosystemy Apple sprawia, że iPhone jest obecnie jednym z najlepszych smartfonów dostępnych na rynku. Wiele osób chce przejść na ekosystem Apple, jednakże najczęstszą przeszkodą jest wysoka cena. Dotyczy to nie tylko najnowszych modeli iPhone’a, ale także i tych starszych, które mają już nawet kilka lat. System ratalny jest dość dobrym rozwiązaniem, jednakże trzeba wówczas związać się na kilka lat z jednym smartfonem. czytaj więcej

News Co to jest pozycjonowanie strony internetowej i jak może pomóc w biznesie twojej firmy?

Pozycjonowanie stron internetowych postrzegane jest jako przemyślana strategia marketingowa, która polega na budowaniu widoczności konkretnej witryny w wyszukiwarce. Założenie i prowadzenie strony www to dopiero pierwszy krok do tego, aby trafić do klienta. Jeśli będzie ona dla niego niewidoczna, nie będzie miał on możliwości zapoznania się z ofertą, a przedsiębiorstwo straci możliwość promowania marki własnej. czytaj więcej

News iPhone 13 – cztery wersje i najważniejsze różnice?

We wrześniu bieżącego roku zobaczyliśmy premierę kolejnej edycji smartfonów iPhone od Apple. Na rynku są już dostępne 4 wersje trzynastki, dlatego poniżej znajdziesz informacje o tym, jakie są najważniejsze różnice między nimi. czytaj więcej