Archiwalne

+ Airbnb i Deutsche Telekom: Tańsze noclegi z Deutsche Telekom

25.02.2015

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

Niezależnie od tego, czy chodzi o apartament na jedną noc, zamek na tydzień czy willę na miesiąc — Airbnb ma coś dla każdego, w każdym przedziale cenowym, w ponad 34 000 miast i 190 krajach. Deutsche Telekom przygotowała tej wiosny specjalną ofertę dla swoich klientów we wszystkich 13 europejskich* krajach: każdy, kto zarejestruje się w Airbnb przez Deutsche Telekom, otrzyma voucher o wartości 30 euro.

„Airbnb jest pionierem w obszarze sharing economy. Ta koncepcja idealnie odzwierciedla nasze hasło «Life is for sharing»”, mówi Niek-Jan van Damme, Członek Zarządu Deutsche Telekom odpowiedzialny za innowacje. „Dzięki temu partnerstwu możemy zaproponować naszym klientom wspaniałą ofertę w postaci vouchera o wartości 30 euro”. Wraz z zawiązaniem tego nowego partnerstwa Deutsche Telekom kontynuuje swoje strategiczne podejście do innowacji poprzez kooperację „Win with partners”). 

„Cieszymy się na myśl o współpracy z tak silnym partnerem, jakim jest Deutsche Telekom”, mówi Christopher Cederskog, Dyrektor Regionalny na Niemcy, Austrię, Szwajcarię i Europę Południowo-Wschodnią w Airbnb. „Partnerstwo pozwoli nam w jeszcze większej mierze skierować naszą uwagę w stronę urządzeń mobilnych i ich użytkowników w całej Europie”.

Aplikacja Airbnb będzie preinstalowana na wszystkich urządzeniach z Androidem sprzedawanych od początku wiosny. Promocje w poszczególnych krajach także rozpoczną się wiosną. 

*Albania, Austria, Chorwacja, Czechy, Niemcy, Grecja, Węgry, Macedonia, Czarnogóra, Holandia, Polska, Rumunia, Słowacja.

źródło:

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej