Archiwalne

+ Alcatel-Lucent Enterprise zdobywa nagrodę stowarzyszenia TSIA za doskonałą pracę personelu działu wsparcia technicznego

02.12.2014

Firma Alcatel-Lucent Enterprise została uhonorowana przez stowarzyszenie Technology Services Industry Association (TSIA) za doskonałą jakość usług wsparcia technicznego. Podczas konferencji Technology Services World 2014 organizacja TSIA przyznała działowi usług sieciowych Alcatela-Lucenta wyróżnienie Certified Support Staff Excellence.

We współpracy z firmą Impact Learning Systems (ILS) TSIA przyznaje wyróżnienia przedsiębiorstwom, które realizują program Support Staff Excellence i zdobywają certyfikaty, aby doskonalić pracę swoich działów wsparcia technicznego. Organizacja opiera się przy tym na zaawansowanym programie rozwoju personelu, który pozwala firmom zapewnić znakomitą obsługę klienta przez rozwój najbardziej kluczowych zasobów w dziedzinie świadczenia usług, czyli pracowników. Kandydaci do zdobycia wyróżnienia są oceniani na podstawie wskaźników wydajnościowych i programów szkoleniowych. Muszą również pokazać, w jaki sposób podejmowane przez nich inicjatywy podnoszą stale jakość obsługi klienta.

Dział usług sieciowych firmy Alcatel-Lucent Enterprise otrzymał wyróżnienie dzięki przestrzeganiu wytycznych programu. W ramach programu zostało certyfikowanych ponad 40 ekspertów z czterech różnych globalnych centrów wsparcia technicznego; przedsiębiorstwo zrealizowało też program rozwoju personelu skoncentrowany na umiejętnościach miękkich w zakresie współpracy z klientami.
Aby zdobyć nagrodę TSIA, firma Alcatel-Lucent Enterprise musiała wykazać się wysoką jakością obsługi klienta. Pierwszym krokiem były tu certyfikaty dla pracowników działu wsparcia technicznego. Krokiem drugim było monitorowanie kilku wymiernych wskaźników związanych z jakością usług świadczonych dla klientów na przestrzeni kilku miesięcy i pokazanie osiągniętych udoskonaleń. Przedsiębiorstwo skupiło się m.in. na następujących aspektach:

  • skrócenie ustalonego czasu reakcji,
  • zmniejszenie liczby eskalacji przypadających na klienta,
  • utrzymanie poziomu zadowolenia klientów,
  • ściślejsze przestrzeganie umów SLA.

Certyfikat pozostaje ważny przez trzy lata. Przedsiębiorstwo już teraz stara się o certyfikację personelu z innych zespołów i dalsze podwyższanie poziomu pracowników, którzy dysponują już certyfikatami.

Charles Matthews, wiceprezes działu usług i wsparcia technicznego w firmie Alcatel-Lucent Enterprise
„Zdobycie tego wyróżnienia to dla nas powód do radości i dumy. Wraz z rozwojem nowego przedsiębiorstwa chcemy zbliżać się do naszych klientów. Słuchamy ich z większą uwagą, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby. Otrzymane wyróżnienie dowodzi skuteczności naszych starań i potwierdza, że zespoły zajmujące się świadczeniem usług w naszej firmie dążą do optymalizacji obsługi klienta. Chętnie wykorzystamy nasze rozszerzone umiejętności we współpracy z klientami”.

źródło: Alcatel-Lucent

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej

News Co to są autonomiczne wózki AMR? - poznaj ich zalety

Autonomiczne wózki AMR (Autonomous Mobile Robots) to nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają automatyzację procesów transportowych w magazynach i zakładach przemysłowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych wózków AGV (Automated Guided Vehicles), AMR wykorzystują zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja i systemy nawigacji, dzięki czemu mogą poruszać się autonomicznie w złożonym środowisku bez potrzeby instalowania fizycznych prowadnic. czytaj więcej

News Co wyróżnia SOLIDWORKS na tle konkurencyjnego oprogramowania CAD?

W niniejszym artykule dokonamy dogłębnego porównania tych dwóch potężnych narzędzi CAD, skupiając się na kluczowych różnicach, które sprawiają, że SOLIDWORKS prezentuje się na czele rynku. Omówimy funkcjonalności, wymagania sprzętowe, zastosowania, cenę oraz inne aspekty, by pomóc Ci zrozumieć, dlaczego to rozwiązanie zdominowało branżę projektową. czytaj więcej

News Czytniki kodów kreskowych: Kluczowe różnice między modelami biurowymi, przemysłowymi i dla służby zdrowia

Czytniki kodów kreskowych odgrywają kluczową rolę w dzisiejszym biznesowym środowisku, usprawniając procesy skanowania i identyfikacji produktów. W zależności od specyfikacji i zastosowania, czytniki kodów kreskowych można podzielić na trzy główne kategorie: biurowe, przemysłowe oraz dedykowane dla służby zdrowia. Każdy z tych rodzajów czytników oferuje unikalne cechy i specyfikacje, które pozwalają zaspokoić różnorodne potrzeby w różnych sektorach gospodarki.

czytaj więcej

Alcatel-Lucent Enterprise Alcatel-Lucent Enterprise rozszerza ofertę WiFi i LAN

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, przedstawia nowe produkty, które rozszerzają ofertę rozwiązań do mobilnych sieci kampusowych. Nowe punkty dostępowe, przełączniki brzegowe i narzędzia do zarządzania siecią pozwalają stworzyć zoptymalizowaną infrastrukturę sieciową, dostosowaną do transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, w tym usług mobilnych nowej generacji i Internetu rzeczy. czytaj więcej