Archiwalne

* Alcatel-Lucent informuje o utworzeniu oddziału firmy dedykowanego branży hotelarsko-turystycznej

01.07.2015

Rozwiązania Alcatel-Lucent Enterprise dla hoteli umożliwiają zaoferowanie podróżnym i gościom najwyższej jakości spersonalizowanych usług telekomunikacyjnych i sieciowych. Zbudowanie centrum dla branży hotelarskiej (Hospitality Experience Center) i utworzenie nowej jednostki biznesowej, potwierdzają ambicje ALE znalezienia się w trójce największych producentów rozwiązań IT dla branży hotelarskiej na świecie.

ALE, działający pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, poinformował o utworzeniu globalnego oddziału Hotelarsko – Turystycznego (Travel, Hospitality and Leisure Solution Business Unit), którego zadaniem będzie oferowanie rozwiązań technologicznych umożliwiających podróżnym dostęp do zindywidualizowanych usług sieciowych i telekomunikacyjnych.

Rozwiązania Alcatel-Lucent Enterprise cieszą się doskonałą renomą w branży hotelarsko-turystycznej. Oferują przełomowe innowacje zapewniające klientom z całego świata optymalizację kosztów działalności. Już teraz produkty Alcatel-Lucent Enterprise pozwalają gościom i podróżnym korzystać ze spersonalizowanych usług telekomunikacyjnych i sieciowych w ponad dwóch milionach pokoi i przeszło 100 dużych statkach wycieczkowych. Wśród klientów ALE znajdują się m.in. Accor Hotels, Beverly Hotel, Hotel Bel Air, Melia Hotels Spain, Royal Caribbean Cruise Line oraz Norwegian Cruise Line.

Oferta rozwiązań hotelarskich Alcatel-Lucent Enterprise oferuje trzy podstawowe korzyści: doskonałą jakość usług, niższe koszty eksploatacji infrastruktury i usprawnienie funkcjonowania hotelu. W naszej ofercie znajdują się odpowiednio przystosowane rozwiązania telekomunikacyjne i sieciowe udostępniane w modelu chmury lub instalowane fizycznie na miejscu. Najnowsze aplikacje umożliwiające zapewnienie gościom spersonalizowanych usług telekomunikacyjnych i sieciowych prezentują się następująco:

  • Mobile Guest Softphone — rozwiązanie mobilne stworzone z myślą o branży hotelarskiej, umożliwiające gościom używanie własnych urządzeń mobilnych do korzystania z usług hotelowych.
  • Smart Guest Application Suite — umożliwia gościom sterowanie infrastrukturą pokojową za pomocą telefonu. Obejmuje to sterowanie oświetleniem, regulowanie temperatury, korzystanie z usług hotelowych, zamawianie budzenia, włączanie opcji „nie przeszkadzać” i wiele innych działań.

W perspektywie najbliższych trzech lat ALE pragnie znaleźć się w trójce największych producentów rozwiązań informatycznych dla branży hotelarskiej na świecie. Cel ten zamierza osiągnąć, oferując swoim klientom doskonałą technologię, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania i mierzalne rezultaty biznesowe. Potwierdzeniem zaangażowania firmy w sprawy tego rynku jest nowe centrum Hospitality Experience Center wybudowane w Miami, w którym znajduje się centrum demonstracyjne i sale szkoleniowe.

ALE jest platynowym członkiem branżowego stowarzyszenia Hotel Technology Next Generation, którego celem jest promowanie rozwoju technologii nowej generacji.

Thierry Bonnin, dyrektor działu rozwiązań, ALE: „Rynek hotelarski potrzebuje producenta, który będzie potrafił zaoferować zaawansowane rozwiązania pozwalające gościom na spersonalizowane usługi telekomunikacyjne i sieciowe, a jednocześnie przynoszące pozytywne, namacalne korzyści biznesowe w postaci niższych kosztów. Rozwiązania oferowane przez Alcatel-Lucent Enterprise stanowią odpowiedź na tę potrzebę. Dysponujemy rozwiązaniami telekomunikacyjnymi przystosowanymi do specyfiki branży hotelarskiej, a także najlepsze na rynku rozwiązania sieciowe.

Wsłuchaliśmy się w potrzeby naszych klientów i na ich podstawie stworzyliśmy jedyne w swoim rodzaju rozwiązania pozwalające hotelom i liniom wycieczkowym z całego świata zaoferować swoim gościom i pracownikom najwyższej jakości usługi IT, przy ograniczonych kosztach infrastruktury i korzystnym wpływie na operacje. Oczywiście wszystkie nasze rozwiązania są w pełni zintegrowane z ekosystemem technologii wykorzystywanych w branży hotelarskiej. Długa lista referencji od klientów stanowi najlepszy dowód na to, że naprawdę wywarliśmy pozytywny wpływ na ten rynek i zaoferowaliśmy klientom naprawdę przydatne rozwiązania”.

źródło: Alcatel-Lucent