Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Już od pierwszej kolejki rozpoczynającego się dziś sezonu Ekstraklasy na kibiców rozgrywek czeka kolejna nowość. Dzięki aplikacji mobilnej stworzonej we współpracy T-Mobile, Partnera Technologicznego Ekstraklasy i Ekstraklasy S.A. kibice będą mogli na żywo śledzić pogłębione statystyki meczowe i dzielić się nimi ze znajomymi. Aplikacja jest bezpłatna dla użytkowników wszystkich sieci komórkowych.
Aplikacja T-Mobile Stats to odpowiedź na potrzeby kibiców, którzy coraz częściej poza tradycyjnym oglądaniem spotkań Ekstraklasy równolegle poszukują statystyk meczowych. Dzięki T-Mobile Stats będą mieli oni dostęp nie tylko do podstawowych danych ze spotkań Ekstraklasy, jak oddane strzały czy procent posiadania piłki przez drużynę, ale także do pogłębionych statystyk dostępnych do tej pory wyłącznie dla sztabów trenerskich klubów Ekstraklasy. Wśród nich będzie się można dowiedzieć się między innymi jaką strefą boiska atakuje drużyna, w której strefie odbiera piłkę i jak daleko od własnej bramki to robi. Jak również zobaczyć liczbę podań wymienianych między zawodnikami, a także czy są to podania do tyłu, do przodu czy w poprzek boiska.
Użytkownicy aplikacji T-Mobile Stats mogą również typować zwycięzcę meczu, a także zobaczyć jak rozkładają się procentowe szanse na zwycięstwo według ich głosów.
Co bardzo istotne wszystkie informacje i statystyki zawarte w aplikacji można udostępnić na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter).
Aplikacja jest jednym z kilku narzędzi oferowanych kibicom w ramach projektu T-Mobile Stats. Pozostałe to: wzbogaconych o pogłębione statystyki kilkadziesiąt grafik telewizyjnych emitowanych przy okazji każdego meczu Ekstraklasy oraz statystyczne centrum meczowe na oficjalnej stronie rozgrywek Ekstraklasa.org.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej