Archiwalne

+ Bilet do kina po doładowaniu

16.02.2015

Zobacz więcej na Plus.pl.

Wystartowała kolejna promocja dla klientów usług głosowych „na kartę” w Plusie. Tym razem za doładowanie swojego konta za minimum 30 zł można otrzymać bilet do Cinema City na dowolnie wybrany seans filmowy.

Promocja Bilet do kina po doładowaniu dostępna jest dla użytkowników wszystkich usług głosowych na kartę w Plusie: Plus na Kartę, Plush, Simplus, Sami Swoi, 36,6. W ramach promocji klienci mogą otrzymać bilet do kina Cinema City na dowolnie wybrany seans (z wyłączeniem 3D i filmów w kinie IMAX) w zamian za doładowanie min. 30zł.

Aby wygrać bilet należy wysłać na nr 80777 bezpłatnego SMSa z hasłem KINO, a następnie doładować swoje konto na kwotę minimum 30 zł. W odpowiedzi klient otrzyma kod, który może zamienić na bilet w sieci kin Cinema City.

Promocja Bilet do kina po doładowaniu trwa do 28 lutego lub do wyczerpania zapasów kodów, natomiast ważność kodów jest do 31 marca 2015 r.

Szczegółowe informacje są dostępne w regulaminie promocji, a także na stronie http://www.plus.pl/ i na profilu www.facebook.com/plus.

źródło: Plus


News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Wszystko co musisz wiedzieć o Orange Flex - nowej ofercie Orange

Nie ma co ukrywać, nowa oferta Orange Flex ogłoszona przez pomarańczowego operatora na początku maja, zrobiła duży szum na rynku telekomunikacyjnym. Wszystko za sprawą wprowadzenia przez Orange innowacyjnych rozwiązań i zmiany zasad funkcjonowania oferty sieci komórkowej. Jeżeli jeszcze jakimś cudem nie słyszałeś o Orange Flex – czas to nadrobić. czytaj więcej

News Polacy robią zakupy w sieci. Co i gdzie kupujemy?

84 proc. młodych Polaków, w wieku od 18 do 24 lat, mających dostęp do internetu kupuje online co najmniej raz w miesiącu. To wynika z badania SW Research z połowy 2018 roku. Co więcej, co trzeci ankietowany robi to co najmniej raz w miesiącu. Co kupujemy online i jakie są perspektywy rozwoju dla rynku e-commerce w Polsce? czytaj więcej