Hasło „Stadium Connectivity Partner” znalazło się na mega boardzie umieszczonym na fasadzie stadionu Legii przy ulicy Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Tytuł ten nawiązuje do roli jaką Ericsson pełni w porozumieniu między firmą a Klubem Legia Warszawa. Rozwiązania firmy Ericsson poprawią łączność na stadionie a poprzez platformę usługową widzowie będą uczestniczyli w wydarzeniach w wirtualnie rozszerzony sposób.
Technologia „Small Cell as a Service" połączy wszystkich widzów na stadionie przy użyciu jednej, wydajnej sieci, oferując dodatkowo zakres usług dostępnych z poziomu tabletów i smartfonów.
Hasło: „Better Connection More Action” jest zapowiedzią bogatszych wrażeń z uczestnictwa w widowiskach rozgrywających się na stadionie-rozszerzonych dzięki technologii zainstalowanej przez Ericsson. - powiedziała Katarzyna Pąk - dyrektor d/s marketingu i komunikacji w firmie Ericsson.
Informacje o współpracy można znaleźć również we wnętrzach obiektu. Metalowe tabliczki zostały zainstalowane we wszystkich 42 lożach biznesowych znajdujących się na stadionie. Na każdym z 43 filarów dookoła stadionu pojawiły się hasła „Stadium Connectivity Partner” informujące o tym wyjątkowym partnerstwie firmy telekomunikacyjnej z klubem sportowym.
Prace nad wdrożeniem sieci Wi-Fi na stadionie Legii Warszawa wykonywane są zgodnie z harmonogramem. Firma pracuje obecnie nad wdrożeniem platformy usługowej, która będzie dostępna na całym stadionie.
Link do filmu: Branding Ericsson na stadionie Legii Warszawa
źródło: Ericsson