+ Cisco, Deutsche Telekom i Intel prezentują wspólny program dla startupów – Challenge Up
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Dzisiaj, podczas Mobile World Congress, Cisco, Deutsche Telekom i Intel ogłosiły rozpoczęcie Challenge Up! - akceleratora dla startupów bazujących na idei internetu rzeczy (IoT: Internet of Things) działających w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Celem Challenge Up! jest wsparcie innowacyjnych firm zajmujących się tematyką IoT w szybszej komercjalizacji ich pomysłów. Pomóc mają w tym wspólne projekty, mentoring, wysokiej jakości networking oraz dostęp do zasobów trzech globalnych korporacji. Startupy, które dostaną się do programu, mogą także liczyć na inwestycję oraz wsparcie we wprowadzaniu produktu lub usługi na światowe rynki.
Wspólna inicjatywa łączy zasoby i doświadczenie z obszaru inicjatyw startupowych trzech firm, w tym Cisco® Entrepreneurs in Residence (Cisco EIR), Intel® Business Challenge Europe oraz hub:raum powered by Deutsche Telekom. Zainteresowane startupy mogą aplikować do programu poprzez stronę http://www.challengeup.eu/. Termin nadsyłania aplikacji upływa 25 maja b.r.
„Uruchamiając program Challenge Up! połączyliśmy zasoby i know-how trzech firm, dzięki czemu możemy zaoferować startupom zupełnie nowe możliwości. Chcemy wykorzystać nasze doświadczenie na rzecz Challenge Up! i całej społeczności.” - powiedział Elias Drakopoulos, wiceprezes odpowiedzialny za dział Europe B2B w Deutsche Telekom.
Challenge Up! Został jest stworzony z myślą o startupach na wczesnym etapie rozwoju, które pracują nad projektami z dziedziny Internet of Things i pokrewnymi, takimi jak inteligentne rozwiązania (inteligentny dom, inteligentne miasto, inteligentna energia, inteligentne samochody, technologie wearables, koncepcja Industry 4.0), bezpieczeństwo informacji, Big Data, analityka, łączność i cloud computing.
Najważniejszymi częściami elementami programu będą Acceleration Week (który odbędzie się w dniach 22-26 czerwca 2015 r.) oraz skrojony na miarę potrzeb poszczególnych startupów, 4-miesięczny program inkubacji (lipiec – październik 2015 r.), który będzie miał miejsce w trzech miastach: Krakowie, Berlinie i Wiedniu. Wybrane do programu startupy nie ponoszą kosztów związanych z udziałem w Challenge Up!, nie jest także wymagany żaden kapitał własny, a uczestnicy zachowują prawa do swojej własności intelektualnej.
„Czekamy na kreatywne pomysły nowych produktów i usług, które w przyszłości poprawią jakość życia i pracy. Dając młodym firmom dostęp do zasobów trzech globalnych firm możemy im pomóc w realny sposób - przekuwając ich idee w komercyjny sukces.” - mówi Christian Morales, wiceprezes i dyrektor generalny na Europę, Bliski Wschód i Afrykę w firmie Intel.
„Według prognoz w 2020 roku do sieci podłączonych będzie 50 miliardów urządzeń, co oznacza, że idea Internet of Things otwiera nieograniczone możliwości. By lepiej je wykorzystać, Challenge Up! łączy to co najlepsze w świecie technologii i ekosystemie otwartej innowacyjności.” - powiedział Mike Flannagan, wiceprezes Data and Analytics Business Group w Cisco.
źródło: T-Mobile
T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej
T-Mobile Wiosenna odwilż cen w T‑Mobile
Już od dziś, 30 marca 2018, w sklepie internetowym T‑Mobile kilkanaście popularnych modeli telefonów dostępnych będzie w specjalnych, obniżonych nawet o 200 zł cenach. czytaj więcejT-Mobile Zobacz więcej z Huawei P20 Pro – najnowsze flagowce już w T‑Mobile
Niektórzy mówią, że nie ma lepszego momentu na wymianę garderoby niż sezon wiosenny. Bezsprzecznie natomiast początek roku dla miłośników nowych technologii oznacza okazję do wymiany smartfonu. Powodów nie brakuje, skoro od dziś w sklepie internetowym T‑Mobile rozpoczyna się sprzedaż Huawei P20 oraz przedsprzedaż najnowszego flagowego modelu Huawei - P20 Pro. Oba będą dostępne z atrakcyjnymi bonusami. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile kontynuuje wzmacnianie organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
T‑Mobile Polska systematycznie poprawia swoje wyniki operacyjne, notuje także wzrosty w parametrach dotyczących obsługi klienta i postrzegania marki. Operator w 2018 roku zamierza kontynuować strategię koncentracji na relacjach z klientami. W tym celu z dniem 1 kwietnia 2018 wprowadzi w swoich strukturach zmiany, które pozwolą mu jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. W części biznesowej wykorzysta zasoby i kompetencje pozyskane dzięki przejęciu T-Systems, natomiast w rynku prywatnym rozwinie obszary obsługi i zarządzania doświadczeniem klienta. czytaj więcejT-Mobile Wielkanocny zając od T‑Mobile rozdaje prezenty za zakup smartfonu z rodziny Sony Xperia
Wiosna jest z nami, a wraz z nią czas na nowe promocje! W T‑Mobile nie czekamy do kwietnia i już zaczynamy świętować – od dziś klienci, którzy kupią u Operatora smartfon z rodziny Sony Xperia, otrzymają w prezencie nawet 200 zł. czytaj więcejT-Mobile Sony Xperia XZ2 z konsolą PlayStation 4 w przedsprzedaży w T‑Mobile
Zaprezentowany podczas ostatnich targów MWC 2018 w Barcelonie najnowszy flagowiec Sony Xperia XZ2, pojawi się w przedsprzedaży T‑Mobile już dzisiaj, 16 marca 2018 r. w zestawie z konsolą Sony Playstation 4. Pierwsi klienci, którzy zdecydują się na zakup w sklepie www.t-mobile.pl, otrzymają w prezencie dostęp do mobilnych gier PlayStation, które umilą niejeden wieczór ze znajomymi. czytaj więcejT-Mobile Gwarancja satysfakcji albo zwrot pieniędzy - T‑Mobile świętuje kolejny tytuł dla najlepszej sieci
Oferta i najlepsza jakość sieci T‑Mobile sprawiają, że każdego dnia wracają do niego setki klientów. Dla uczczenia tego faktu, jak i kolejnego zwycięstwa w niezależnych badaniach jakości sieci, telekom przygotował bezprecedensową propozycję. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile wspiera przejście na pakiet MS Office 365
T‑Mobile pomaga przedsiębiorcom przejść na pakiet MS Office 365 i korzystać ze wszystkich korzyści związanych z pracą z dowolnego miejsca i urządzenia. Wsparcie techniczne od T‑Mobile pozwoli nawet małym przedsiębiorcom czerpać korzyści z wszystkich funkcjonalności pakietu. Przedsiębiorcy mogą być zawsze w kontakcie ze swoimi klientami dzięki profesjonalnej skrzynce pocztowej, umawiać i rezerwować wizyty klientów, a także lepiej zorganizować pracę w firmie przy pomocy aplikacji do planowania i komunikacji czy współdzielenia dokumentów i plików w chmurze na dysku o pojemności 1 TB. czytaj więcejT-Mobile T‑Mobile po czwartym kwartale i całym roku 2017
W czwartym kwartale 2017 roku liczba abonentów T‑Mobile Polska wzrosła o 124 tysiące, a w ciągu całego 2017 roku zwiększyła się o 309 tysięcy. Istotny wpływ na ten wynik miał pozytywny bilans przenoszalności numerów, nowe kontrakty biznesowe oraz wprowadzenie oferty Internetu Domowego. W 2017 roku T‑Mobile intensywnie rozwijał sieć sprzedaży oraz zwiększał zatrudnienie w obszarach związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą. Dzięki stałym dużym inwestycjom w infrastrukturę T‑Mobile oferuje najlepszą i najszybszą sieć mobilną w Polsce, co zostało potwierdzone przyznaniem certyfikatu „Best in test” trzeci rok z rzędu oraz zwycięstwem w rankingu SpeedTest.pl w 2017 roku. czytaj więcejT-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców
Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcejT-Mobile T-Mobile Polska - wyniki finansowe w Q1 2018
- Stabilne przychody w kwocie 1,569 mln złotych- Stabilna EBITDA po wyłączeniu wpływu regulacji roamingowej; spadek o 30 mln spowodowany regulacją roamingową
- 6,990 miliona klientów abonamentowych – wzrost o 294 tysiące w ciągu roku
- Konsekwentne inwestycje: w sieć, cyfryzację, doświadczenie klienta czytaj więcej