+ Dziel się szczęściem z bliskimi – startuje świąteczna odsłona kampanii T-Mobile
Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
Od poniedziałku, 3 listopada startuje świąteczna kampania reklamowa T-Mobile z udziałem jednego z najlepszych piłkarzy na świecie - Roberta Lewandowskiego. Nowa kampania wyraża to, co najistotniejsze w usługach telekomunikacyjnych – nieograniczony kontakt z bliskimi i możliwość dzielenia się ważnymi chwilami. W rolach głównych – obok Roberta Lewandowskiego – występują prawdziwie nielimitowane taryfy JUMP! oraz ekran ZOOM.ME na prezent.
„Chwile, które łączą” to obietnica T-Mobile, która szczególnie mocno wybrzmiewa w okresie świątecznym. Poczucie bliskości oraz możliwość współdzielenia ważnych momentów to najlepszy prezent, jakim możemy obdarować rodzinę oraz przyjaciół. Nowa odsłona kampanii reklamowej operatora pokazuje, że dzięki najnowszym rozwiązaniom technologicznym możemy bez limitów, w sposób nieograniczony dzielić się szczęściem z najbliższymi. Urządzeniem, które to ułatwia jest multimedialny ekran ZOOM.ME. Działa on jak aktualizowany zdalnie album fotograficzny, wyświetlając zdjęcia przesyłane wprost ze smartfona.
Twarzą świątecznej kampanii reklamowej jest Robert Lewandowski, który kontynuuje w ten sposób swoją współpracę z T-Mobile. Polskiego piłkarza zobaczymy w dwóch spotach telewizyjnych. Pierwszy, 30 sekundowy, promować będzie nowoczesne taryfy JUMP! – rozmowy, SMS, MMS bez limitu do wszystkich sieci wraz z Samsungiem Galaxy Ace 4 i ekranem ZOOM.ME WiFi na prezent za 59,99 zł miesięcznie.
Drugi, krótszy spot reklamowy – odnosi się do oferty Internetu mobilnego, w której otrzymujemy przepiękny router ZOOM.ME 3G z Internetem do domu od 49,99 zł miesięcznie.
Reżyserem świątecznych spotów telekomu jest Trevor McMahan, podwójny laureat Złotych Lwów i Young Director Award. McMahan tworzył również dla takich marek jak McDonald’s czy Google. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.
źródło: T-Mobile