„Sama wiedza nie wystarczy, trzeba jeszcze umieć ją stosować.” Johann Wolfgang Goethe
Z początkiem lutego rozpoczęło swoją działalność pierwsze centrum szkoleniowe Eptimo w Katowicach.
Ośrodek znajduje się w Euro-Centrum Parku Naukowo-Technologicznego przy ulicy Ligockiej 103. Oferta VADa obejmuje szkolenia produktowe, m.in. nowych na polskim rynku produktów marek ZTE oraz Legrand. Podążając za myślą Goethego, dystrybutor planuje również warsztaty technologiczne, by pozwolić swoim partnerom ćwiczyć i rozwijać zdobytą wiedzę.
Plany biznesowe dystrybutora
Otwarcie centrum szkoleniowego we Wrocławiu planowane jest na marzec b.r. Dystrybutor ma w planach również ośrodek w Warszawie. „Wierzymy, że programy szkoleniowe partnerów Eptimo spełnią oczekiwania naszych klientów. Ćwiczenie i praktyka zdobytej wiedzy to podstawa dobrej współpracy biznesowej. Już wkrótce planujemy zaprezentować autorskie programy szkoleniowe Eptimo, nad którymi intensywnie pracujemy już od kilku miesięcy” – opowiada Magdalena Hałasa-Zielonka, Training Center Coordinator Eptimo.
źródło: Eptimo
News Wstęp do świata iPada
iPad od Apple zrewolucjonizował sposób, w jaki korzystamy z urządzeń mobilnych. Jako tablet, który łączy w sobie funkcjonalność smartfona i komputera, iPad stał się niezastąpionym narzędziem dla profesjonalistów, studentów i miłośników technologii. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej