Archiwalne

+ Ericsson i Vodafone wdrożyli pierwszy Radio Dot System na świecie

19.01.2015

Ericsson wspólnie z Vodafone Netherlands wdrożył Radio Dot System na Uniwersytecie im. Radbouda w Nijmegen w Holandii. To pierwsze komercyjne wdrożenie tego systemu na świecie.

Radio Dot System poprawia działanie sieci wewnątrz budynków dla użytkowników mobilnego internetu. System redukuje zatory w sieci zapewniając zasięg różnych technologii dla użytkowników w budynkach o średnim i dużym rozmiarze. System wykorzystuje innowacyjne anteny Radio Dot, które pozwalają na wysokiej jakości połączenie z mobilną siecią szerokopasmową.

Malik Rao, Chief Tecnology Officer w Vodafone Netherlands, mówi: „Klienci biznesowi to istotna część naszego biznesu i zaspokajanie ich potrzeb na szybką i niezawodną łączność wewnątrz budynków jest jednym z naszych priorytetów. Ericsson Radio Dot System jest efektywnym sposobem zwiększenia zasięgu i pojemności we wnętrzach”.

Arun Bansal, wiceprezydent i szef Business Unit Radio w firmie Ericsson, mówi: „Jako strategiczny dostawca sieci dla Vodafone, Ericsson zobowiązał się blisko współpracować z Vodafone, by rozszerzyć możliwości rynku biznesowego dzięki naszemu rozwiązaniu Ericsson Radio Dot System.”

Na Mobile World Congress 2014, Vodafone uzgodnił z firmą Ericsson ścisłą współpracę przy wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze komórek wewnątrz budynków. To doprowadziło do pierwszej rozmowy na żywo w październiku 2014 na tego typu systemie wykorzystywanym w Vodafone Netherlands. Ericsson Radio Dot system jest integralną częścią nowego portfolio dla biznesu firmy Vodafone.

System Ericsson Radio Dot wykorzystuje te same funkcje, które znajdują się w stacjach bazowych makro firmy Ericsson, w tym Carrier Aggregation i Combined Cell dla sieci WCDMA i LTE.

Ericsson Radio Dot obsługuje również integrację z rozwiązaniami Wi-Fi firmy Ericsson, umożliwiając funkcje, takie jak Real-Time Traffic Steering, co pozwala zapewnić najlepszą jakość obsługi w całej sieci Wi-Fi i 3GPP.

źródło: Ericsson

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Sprzedaż odzieży w internecie. Jak zacząć i czego oczekiwać?

Światowy rynek mody przynosi niebotyczne zyski koncernom odzieżowym. W świecie wielkich marek na szczęście jest jeszcze miejsce dla małych producentów ubrań. Zapotrzebowanie na odzież spoza sieciowych sklepów można wykorzystać. Dlaczego warto to zrobić i od czego zacząć? czytaj więcej

Ericsson 5G dla Łodzi – współpraca Ericsson i Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

Ericsson, we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną i Startup Spark wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w budowie koncepcji rozwiązań opartych o 5G. Podpisano list intencyjny o współpracy. czytaj więcej

IPLA IPLA dostępna na nowej platformie – urządzeniach z systemem Android TV

Teraz także użytkownicy telewizorów, konsol, przystawek Smart TV oraz dekoderów z systemem operacyjnym Android TV mogą korzystać, również za granicą, z najnowszej wersji aplikacji największej telewizji internetowej IPLA. To pierwsza polska aplikacja VOD na urządzenia z tym systemem zapewniająca tak szeroką ofertę polskojęzycznych treści i kanałów TV, w tym popularnych seriali i programów, oraz jedna z nielicznych aplikacji na świecie z wydarzeniami na żywo. czytaj więcej