Ericsson uruchamia pierwszą na świecie cyfrową arenę treści i danych, umożliwiającą fanom dostęp do informacji i wyników ich ulubionych narciarzy w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie, znane jako Ericsson Networked Event zawiera aplikacje mobilne udostępnione w slepach z aplikacjami iOS i Android i oficjalną stronę imprezy.
Ericsson – partner w obszarze digital experience nadchodzących Mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym 2015 w Falun – ogłosił dziś uruchomienie dwóch aplikacji, które przeniosą kibiców tak blisko wydarzeń narciarskich, jak jeszcze nigdy dotąd. Aplikacje – Live Results Falun2015 i Live Arena Falun2015, są już dostępne w slepach z aplikacjami iOS i Android.
Ericsson wdroży w Falun rozwiązania, które stanowią część wizji firmy określanej jako Networked Society, gdzie wszystko, co mogłoby skorzystać z połączenia z siecią zostanie połączone. Kibice nie tylko na arenach, ale również w dowolnym miejscu na świecie, będą bliżej wydarzenia niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki interaktywnym aplikacjom, a także oficjalnej stronie imprezy: http://falun2015.com/.
Aplikacje i oficjalna strona będą stanowić razem wirtualną interaktywną arenę, która pozwoli widzom - zarówno na miejscu jak i wszędzie na świecie - na dostęp w czasie rzeczywistym do informacje na temat każdego aspektu zawodów, od zawodników, harmonogramów i statystyk do ciekawostek związanych z miejscem, informacji na temat transportu i wielu innych.
Wiodące w branży rozwiązanie wykorzystane przez firmę Ericsson do agregacji i dzielenia się danymi dotyczącymi eventu z deweloperami aplikacji Ericsson Networked Event, składa się z platform: Multiservice Delivery Platform, M2M Service Enablement i Mediaroom Reach.'
źródło: Ericsson
News Sieć LTE 450 MHz dla energetyki. Orange Polska i Ericsson przetestowali jej możliwości
Orange Polska i Ericsson zaprezentowali sektorowi energetycznemu możliwości, jakie daje technologia LTE 450 MHz. Takie rozwiązanie zapewnia zasięg w miejscach trudno dostępnych, w oparciu o mniejszą liczbę stacji bazowych, niż tradycyjna sieć 4G LTE. Pozwala też na szybki przesył danych, prowadzenia rozmów, łączność dla Internetu Rzeczy oraz połączenia wideo. czytaj więcejEricsson 5G dla Łodzi – współpraca Ericsson i Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Ericsson, we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną i Startup Spark wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w budowie koncepcji rozwiązań opartych o 5G. Podpisano list intencyjny o współpracy. czytaj więcejEricsson Ericsson uruchomił innowacyjny prototyp Zero Site. W Pile zainstalowano pierwszą w Polsce stację bazową zintegrowaną z lampą uliczną.
Rozwiązanie opracowane zostało przez firmę Ericsson. Firma Philips Lighting dostarczyła energooszczędną oprawę oświetleniową LED DigiStreet Mini wraz z systemem sterowania Philips City Touch, który pozwala na zdalne zarządzanie infrastrukturą oświetleniową,, zaś Operator sieci Plus umożliwił integrację stacji bazowej Zero Site do sieci komórkowej. Jest to pierwsze takie wdrożenie w Polsce. czytaj więcejEricsson UKE w Akademii Ericsson. Transfer wiedzy o 5G
Wspólne warsztaty Ericsson w Polsce i Urzędu Komunikacji Elektronicznej poświęcone technologii 5G. czytaj więcejEricsson Swisscom wybiera Ericsson jako strategicznego dostawcę dla Gigabit LTE i 5G
- Swisscom i Ericsson potwierdzają swoje długotrwałe, strategiczne partnerstwo, kontynuując rozwój innowacji w Gigabit LTE i 5G- Ericsson zapewni pełną cyfrową transformację sieci Swisscom do światowego gigabitowego LTE i wdrożenie 5G
- Transformacja obejmuje wdrożenie rozwiązań firmy Ericsson w zakresie cloud, Network Slicing oraz portfolio 5G z Massive MIMO
czytaj więcej
Ericsson Pięć trendów, które warto śledzić. Innowacje napędzane są przez trendy technologiczne
Pięć trendów technologicznych, jakie warto śledzić - zachęca nas autor artykułu Erik Ekudden, dyrektor ds. technologii w firmie Ericsson. czytaj więcejEricsson Ericsson wspiera projekty IoT (Internet of Things) na obszarach wiejskich
List intencyjny podpisany przez firmę Ericsson oraz Fundację PLON obejmuje wspólne przygotowanie oferty usług i aplikacji przeznaczonych dla gospodarstw rolnych. czytaj więcejEricsson Ericsson rozszerza swoją działalność w Polsce. Otwiera nowe biura w Krakowie i Łodzi
Ericsson w Polsce poszukuje ponad trzystu nowych pracowników do polskich centrów R&D w Łodzi i Krakowie.Poszukiwani są programiści, testerzy, architekci systemów, menedżerowie, product ownerzy, a także osoby z doświadczeniem w zarządzaniu projektami. czytaj więcej
Ericsson Paweł Szczerkowski obejmuje nowe stanowisko w strukturach firmy Ericsson
Paweł Szczerkowski, dotychczasowy szef R&D Center w Polsce od 6 lipca 2017 roku objął funkcję dyrektora rozpoznania technologicznego i rozwoju biznesowego w globalnych strukturach strategii radiowej firmy Ericsson (Director of Technology Scouting and Business Development in Business Unit Networks). czytaj więcejEricsson Ericsson wspiera budowę AGH Solar Boat - łodzi solarnej konstruowanej przez krakowskich studentów z Akademii Górniczo-Hutniczej
- Jednoosobowa łódź zasilana energią słoneczną w lipcu 2017 wystartuje na międzynarodowych zawodach łodzi solarnych w Monako- Ericsson konsultuje oprogramowanie łodzi
czytaj więcej
News Sieć LTE 450 MHz dla energetyki. Orange Polska i Ericsson przetestowali jej możliwości
Orange Polska i Ericsson zaprezentowali sektorowi energetycznemu możliwości, jakie daje technologia LTE 450 MHz. Takie rozwiązanie zapewnia zasięg w miejscach trudno dostępnych, w oparciu o mniejszą liczbę stacji bazowych, niż tradycyjna sieć 4G LTE. Pozwala też na szybki przesył danych, prowadzenia rozmów, łączność dla Internetu Rzeczy oraz połączenia wideo. czytaj więcejEricsson 5G dla Łodzi – współpraca Ericsson i Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Ericsson, we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną i Startup Spark wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w budowie koncepcji rozwiązań opartych o 5G. Podpisano list intencyjny o współpracy. czytaj więcejEricsson Ericsson uruchomił innowacyjny prototyp Zero Site. W Pile zainstalowano pierwszą w Polsce stację bazową zintegrowaną z lampą uliczną.
Rozwiązanie opracowane zostało przez firmę Ericsson. Firma Philips Lighting dostarczyła energooszczędną oprawę oświetleniową LED DigiStreet Mini wraz z systemem sterowania Philips City Touch, który pozwala na zdalne zarządzanie infrastrukturą oświetleniową,, zaś Operator sieci Plus umożliwił integrację stacji bazowej Zero Site do sieci komórkowej. Jest to pierwsze takie wdrożenie w Polsce. czytaj więcejEricsson UKE w Akademii Ericsson. Transfer wiedzy o 5G
Wspólne warsztaty Ericsson w Polsce i Urzędu Komunikacji Elektronicznej poświęcone technologii 5G. czytaj więcejEricsson Swisscom wybiera Ericsson jako strategicznego dostawcę dla Gigabit LTE i 5G
- Swisscom i Ericsson potwierdzają swoje długotrwałe, strategiczne partnerstwo, kontynuując rozwój innowacji w Gigabit LTE i 5G- Ericsson zapewni pełną cyfrową transformację sieci Swisscom do światowego gigabitowego LTE i wdrożenie 5G
- Transformacja obejmuje wdrożenie rozwiązań firmy Ericsson w zakresie cloud, Network Slicing oraz portfolio 5G z Massive MIMO
czytaj więcej
Ericsson Pięć trendów, które warto śledzić. Innowacje napędzane są przez trendy technologiczne
Pięć trendów technologicznych, jakie warto śledzić - zachęca nas autor artykułu Erik Ekudden, dyrektor ds. technologii w firmie Ericsson. czytaj więcejEricsson Ericsson wspiera projekty IoT (Internet of Things) na obszarach wiejskich
List intencyjny podpisany przez firmę Ericsson oraz Fundację PLON obejmuje wspólne przygotowanie oferty usług i aplikacji przeznaczonych dla gospodarstw rolnych. czytaj więcejEricsson Ericsson rozszerza swoją działalność w Polsce. Otwiera nowe biura w Krakowie i Łodzi
Ericsson w Polsce poszukuje ponad trzystu nowych pracowników do polskich centrów R&D w Łodzi i Krakowie.Poszukiwani są programiści, testerzy, architekci systemów, menedżerowie, product ownerzy, a także osoby z doświadczeniem w zarządzaniu projektami. czytaj więcej
Ericsson Paweł Szczerkowski obejmuje nowe stanowisko w strukturach firmy Ericsson
Paweł Szczerkowski, dotychczasowy szef R&D Center w Polsce od 6 lipca 2017 roku objął funkcję dyrektora rozpoznania technologicznego i rozwoju biznesowego w globalnych strukturach strategii radiowej firmy Ericsson (Director of Technology Scouting and Business Development in Business Unit Networks). czytaj więcejEricsson Ericsson wspiera budowę AGH Solar Boat - łodzi solarnej konstruowanej przez krakowskich studentów z Akademii Górniczo-Hutniczej
- Jednoosobowa łódź zasilana energią słoneczną w lipcu 2017 wystartuje na międzynarodowych zawodach łodzi solarnych w Monako- Ericsson konsultuje oprogramowanie łodzi
czytaj więcej
News Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejNews Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej
W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej