Zawarta na 7 lat umowa obejmuje usługi playout i zarządzania mediami dla programów telewizyjnych BBC nadawanych w Wielkiej Brytanii oraz udostępnianych na świecie pod marką BBC World News.
Ericsson ogłosił podpisanie siedmioletniej umowy na dostarczanie usług playout z BBC – jednym z największych nadawców publicznych na świecie.
Usługi playout obejmują technologię i działania umożliwiające nadawcom dostarczanie widzom programów poprzez linearne kanały telewizyjne.
Ericsson został wybrany jako partner umowy po długotrwałej procedurze przetargowej; umowa obejmuje usługi playout i zarządzania mediami dla kanałów telewizyjnych BBC w Wielkiej Brytanii (BBC One, BBC Two, BBC Four, CBeebies i CBBC) oraz interaktywną usługę Red Button. Ponadto umowa obejmuje playout i zarządzanie mediami dla finansowanego ze źródeł komercyjnych międzynarodowego kanału informacyjnego BBC World News, który jest nadawany przez BBC dla odbiorców za granicą w ponad 200 krajach na całym świecie.
Bal Samra, Managing Director w BBC, komentuje: „Jest to bardzo dobry ruch BBC, który spełnia wszystkie nasze cele – gwarancja jakości, elastyczności i innowacji w ramach transakcji handlowej, która zapewnia doskonałą wartość dodaną. Przedłużając naszą współpracę z Ericsson, zabezpieczyliśmy sobie przyszłą dostawę usług o bardzo istotnym znaczeniu dla nadawców oraz zapewniliśmy znaczne oszczędności dla BBC.”
Thorsten Sauer, Head of Broadcast and Media Services w Ericsson, dodaje: „Jesteśmy dumni, że BBC wybrał właśnie Ericsson jako dostawcę usług playout. BBC to jeden z czołowych nadawców na świecie, będącym motorem napędowym innowacji w branży. Ta ciągła współpraca jest bardzo ważna dla naszej firmy; stanowi dowód zarówno naszej innowacyjności technicznej, jak i jakości i fachowości naszych pracowników oraz naszego zarządzania wysoce złożonymi i dynamicznymi operacjami medialnymi.
Nasza współpraca z BBC zaczęła się od przejęcia przez nas Red Bee Media w maju 2014 r. i jak do tej pory układa się bardzo dobrze; aktualnie świadczymy na rzecz BBC także szereg innych usług nadawczo-medialnych, włącznie z metadanymi, usługami interaktywnymi oraz usługami dostępu. W najbliższych latach zamierzamy jeszcze bardziej zacieśnić tę współpracę.” – dodaje.
Ericsson dostarcza rozwiązania do transmisji kilku najbardziej znanych na świecie programów telewizyjnych oraz stacji premium we wszystkich zakątkach świata, wspomaga kilka największych i najbardziej złożonych platform wideo na świecie, a także wspiera najsilniejszych światowych dostawców treści w dostarczaniu odbiorcom spersonalizowanych usług wysokiej jakości przez 24 godziny na dobę. Dzięki nam właściciele treści, nadawcy i dostawcy usług telewizyjnych w sieciach kablowych, satelitarnych i telekomunikacyjnych mogą przyspieszyć swoją transformację w kierunku telewizji w społeczeństwie sieciowym. Dzięki wielu naszym rozwiązaniom stosowanym na szeroką skalę, takim jak m.in. Media Delivery Network, Ericsson Mediaroom i Cloud DVR, Ericsson od ponad 20 lat przyczynia się do ewolucji branży telewizyjnej, włącznie z telewizją cyfrową, IPTV, HD, a niedługo także UHGTV i HDR. Ericsson posiada liczne patenty, a także pięć przyznanych nagród Technical Emmy.
źródło: Ericsson
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej