Archiwalne

* FCN: dzwoń do Węgier jak do Polski

03.08.2015

Kolejna z cyklu promocji FCN dotyczy połączeń wychodzących do Węgier. Do 16 sierpnia, nowi i dotychczasowi użytkownicy będą mogli dzwonić do tego popularnego wśród polskich turystów kraju po 5 groszy za minutę na numery stacjonarne i 19 groszy na komórkowe.

 

- Większość Polaków wyjazdy zagraniczne organizuje samodzielnie. Dzwoniąc z FCN można naprawdę wiele oszczędzić na etapie poszukiwań. Konto przydaje się też potem – to swobodna telekomunikacja za granicą i brak stresu związanego z wysokimi kosztami połączeń czy roamingu. Dzwonić można przez programy typu softphone z systemów Android, iOS czy Windows Phone. Z konta skorzystamy na smartfonie, tablecie albo komputerze stacjonarnym z dowolnym systemem operacyjnym. – komentuje Jarosław Łuczkiewicz, Product Manager FCN.

Promocyjne stawki do Węgier będą obowiązywały do 16 sierpnia.

Kolejne promocje będą obejmować najpopularniejsze kierunki w Unii Europejskiej i obu Amerykach, ale operator nie wyklucza promocji na bardziej egzotyczne destynacje, w Azji, Australii czy Afryce.

źródło: FCN

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News iDared Serwis - Profesjonalny Serwis Produktów Apple

W dzisiejszym świecie urządzenia Apple stały się nieodłącznym elementem codziennego życia wielu osób. iPhone’y, MacBooki czy iPady towarzyszą nam w pracy, nauce oraz rozrywce, ułatwiając komunikację i wykonywanie codziennych zadań. Ich niezawodność oraz innowacyjność sprawiają, że cieszą się ogromnym uznaniem, jednak nawet najnowocześniejsze urządzenia mogą ulec uszkodzeniu lub zużyciu. W takich momentach niezwykle ważne jest, aby mieć dostęp do sprawdzonego i profesjonalnego serwisu, który zapewni szybkie i skuteczne naprawy. iDared Serwis to firma, która od lat specjalizuje się w kompleksowej naprawie produktów Apple, oferując wysoką jakość usług oraz indywidualne podejście do każdego klienta. Naszym priorytetem jest satysfakcja użytkowników urządzeń Apple. W iDared Serwis wykonujemy zarówno podstawowe naprawy, takie jak wymiana szybki czy baterii, jak i bardziej zaawansowane działania, w tym naprawy płyt głównych oraz naprawy po zalaniu. W tym artykule szczegółowo opiszemy, dlaczego warto zaufać iDared Serwis oraz jakie korzyści płyną z wyboru naszego serwisu. Dowiesz się także, jak przebiega proces naprawy, jakie technologie stosujemy, oraz dlaczego nasza wiedza i doświadczenie gwarantują najwyższy standard obsługi. Zapraszamy do lektury, aby odkryć, jak iDared Serwis może pomóc w utrzymaniu Twoich urządzeń Apple w najlepszej kondycji! czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej