Archiwalne

* Huawei wśród 100 największych globalnych marek 2015 r. wg. BrandZ

01.06.2015

Firma Huawei uplasowała się na 70 pozycji w rankingu BrandZ’s „Top 100 Global Brand’s” 2015 opracowanym przez Millward Brown Optimor. Pojawienie się producenta urządzeń mobilnych w zestawieniu BrandZ jest kolejnym sukcesem, po zeszłorocznym debiucie w rankingu „Top 100 Best Global Brands” przygotowanym przez Internbrands.

Zestawienie BrandZ „Top 100 Global Brand’s” przygotowywane jest co roku przez Millward Brown Optimor, wiodący ośrodek badania opinii publicznej, który działa w ramach WPP, największej grupy komunikacyjnej na świecie. Przy tworzeniu listy BrandZ bierane są pod uwagę dwie wartości: wyniki finansowe oraz świadomość marki wśród konsumentów.

„Marka Huawei debiutuje w tym roku na liście BrandZ dzięki silnej pozycji grupy biznesowej Carrier oraz bardzo aktywnej ekspansji w grupach Enterprise i Consumer. Huawei wykazał również, że aż 2/3 swoich dochodów osiąga poza rodzimym rynkiem. Pojawienie się marki w przygotowanym przez nas rankingu podkreśla jej rosnąca siłę.” powiedziała Doreen Wang, Global Head BrandZ.

Wartość marki Huawei w 2015 r. została oszacowana na ponad 15 miliardów dolarów, plasując ją tym samym na 16 pozycji w rankingu BrandZ, w zestawieniu marek technologicznych.

„Jesteśmy dumni z faktu, że marka Huawei znalazła się w tegorocznym rankingu BrandZ’s „Top 100 Global Brand’s”. Odnosimy sukcesy na światową skalę, co jest jednym z największych wyzwań stojących przed chińskimi producentami podbijającymi rynek globalny. Śledząc trendy i rozwijając własne strategie, zintegrowaliśmy najlepsze rozwiązania i sprostaliśmy potrzebom oraz oczekiwaniom użytkowników na całym świecie.” powiedział Glory Zhang, Chief Marketing Officer, Huawei Consumer Business Group.

Huawei jest obecna już w ponad 170 krajach. Ponad 2/3 rocznych przychodów firmy pochodzi z rynków zagranicznych. Minimum 10% całkowitych rocznych przychodów inwestuje w badania i rozwój. Huawei posiada 16 własnych ośrodków badawczych, między innymi w Szwecji, USA, Rosji i Indiach. Ponadto firma współpracuje z 31 ośrodkami partnerskimi na całym świecie.

O sukcesie grupy biznesowej Huawei Consumer świadczy m.in. trzecia pozycja wśród największych producentów smartfonów w 2014 r., globalna sprzedaż urządzeń osiągnęła poziom 75 milionów sztuk, co jest równoznaczne ze wzrostem o 45% w porównaniu do poprzedniego roku. Wzrost świadomości marki w dużym stopniu Huawei zawdzięcza swoim flagowym modelom tj. Huawei P8, Mate 7, Honor 6 Plus i Honor 6. Według badań przeprowadzonych przez IPSOS w 32 krajach rozpoznawalność marki Huawei wzrosła z 52% do 65 % w 2014 r.

W 2014 roku, 52% przychodu grupy biznesowej Huawei Consumer pochodziło ze sprzedaży na rynkach zagranicznych. Tegorocznym celem jest wzrost tej wartości do 60%. Huawei Consumer komunikuje swoją markę poprzez sponsoring różnego rodzaju dyscyplin sportowych, co jest świetnym środkiem przekazu w globalnej komunikacji. W ostatnim okresie, mając na celu lepsze dotarcie do kupujących, Huawei otworzył na świecie ponad 630 sklepów firmowych oraz ponad 30 000 punktów sprzedaży.

źródło: Huawei

Huawei Huawei awansuje w rankingu najbardziej wartościowych marek według Forbesa

Huawei zajęło 79. pozycję w tegorocznej edycji rankingu najbardziej wartościowych marek według magazynu Forbes, z wartością na poziomie 8,4 mld USD, co daje wzrost o 15% w ujęciu rok do roku. Huawei jest jedyną chińską firmą występującą w tym prestiżowym zestawieniu. czytaj więcej

Huawei Plany Huawei na targi CeBIT 2018

Podczas zbliżających się tegorocznych targów CeBIT 2018 Huawei chce podzielić się swoimi doświadczeniami ze współpracy z globalnymi partnerami i klientami podczas wdrażania cyfrowej transformacji, w ramach której wszystkie technologie cyfrowe harmonijnie współgrają ze sobą pozwalając osiągnąć sukces biznesowy. Firma planuje również zaprezentować innowacyjne rozwiązania ICT oparte na chmurze, sztucznej inteligencji, BiG Data, IoT oraz SDN (sieci definiowane programowo) zaprojektowane z myślą o zaawansowanych biznesach, technologiach i ekosystemach. czytaj więcej

Huawei Gal Gadot i Robert Lewandowski razem w kampanii Huawei P20 Pro w Polsce

Gal Gadot, izraelska aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman w hollywoodzkiej produkcji, i Robert Lewandowski, kapitan polskiej reprezentacji i ambasador Huawei w Polsce, wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro. Najnowszy flagowy telefon Huawei został pokazany podczas globalnej premiery w Paryżu 27 marca, na której obecna była także Gadot. czytaj więcej

Huawei Premiera Huawei P20 Pro i Huawei P20 - fotografia mobilna wspomagana sztuczną inteligencją

Podczas wyjątkowej premiery, która odbyła się dziś w Grand Palais, Huawei zaprezentował najbardziej wyczekiwane smartfony: Huawei P20 i Huawei P20 Pro. Huawei P20 Pro wyposażony jest w pierwszy na świecie aparat z trzema obiektywami, stworzony we współpracy z Leica. W obu urządzeniach zastosowano niespotykane dotąd rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, dzięki którym uzyskano zupełnie nowe, zapierające dech w piersiach możliwości fotograficzne. czytaj więcej