Archiwalne

# Kanał Lifetime dostępny w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC

26.05.2015

UPC Polska, oferujące najbardziej wartościową domową rozrywkę, wzbogaca Telewizję Cyfrową UPC o kanał rozrywkowy Lifetime. Dostępny będzie w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, w pakiecie Max.

Lifetime to nowy kanał rozrywkowy, oferujący również filmy i seriale, skierowany głównie do żeńskiej widowni.. Lifetime działa od 30 lat na amerykańskim rynku, a globalnie dociera do ponad 150 milionów domów. Jest to rozpoznawalny na świecie producent znanych oraz nagradzanych filmów pełnometrażowych, z którym związanych jest wiele gwiazd Hollywood – Eva Longoria, Whoopi Goldberg czy Angela Bassett. Oferuje również seriale fabularne oraz produkcje dokumentalne.

W ramówce stacji znajduje się m.in. „Małżeństwo od pierwszego wejrzenia” – eksperyment społeczny, w którym wzięło udział sześciu odważnych singli poszukujących bezskutecznie drugiej połówki. Godzą się na to, żeby wziąć w pełni legalny ślub z zupełnie obcą osobą i to podczas pierwszego spotkania. Pary nie spotkają się i nie będą znały swoich imion aż do momentu, kiedy staną na ślubnym kobiercu.

Fani popisów tanecznych będą mieli możliwość obejrzeć  szkołę tańca Abby Lee w programie„Dance Moms”. Kamery towarzyszą tam utalentowanym dziewczynkom w drodze do sławy oraz ich matkom, które nie cofną się przed niczym, żeby dotrzeć na szczyt. Program pokazuje kontrowersyjne kulisy szybko rozwijającego się przemysłu zawodów tanecznych dla dzieci i młodzieży.

Ponadto Klienci mogą obejrzeć nową adaptację bestsellerowej powieści Iry Levina „Dziecko Rosemary”, która została wyreżyserowaną przez Agnieszkę Holland z Zoe Saldaną w roli Rosemary. Miniserial śledzi losy młodego małżeństwa, które uciekając przed smutną przeszłością, przeprowadza się z Nowego Jorku do Paryża, gdzie spotyka ich ciąg niezwykłych, często trudno wytłumaczalnych zdarzeń.

Abonenci UPC Polska już w czerwcu na Lifetime zobaczą m.in.:

  • Betty i Coretta Mary J. Blige i Angela w filmie o życiu Coretty Scott King (Bassett) i Betty Shabazz (Blige). Żony Martina Luthera Kinga i Malcolma X po śmiertelnych zamachach na swoich mężów musiały zmierzyć się z samotnym macierzyństwem. Przejęły obowiązki związane ze wspieraniem walczących o prawa obywatelskie w Stanach Zjednoczonych. Premiera: 4 czerwca o 21:00
  • Jak sprzedać dom? Sarah Beeny pomoże niezbyt obrotnym właścicielom nieruchomości podnieść ich atrakcyjność, umożliwiając obejrzenie domów rywali. W każdym odcinku Sarah udzieli rad jednemu klientowi i trojgu właścicielom domów, którzy chcą sprzedać nieruchomość. Po obejrzeniu wnętrz konkurentów będą mogli ocenić ich gust, dokonać niezbędnych zmian w swoich domach, by w finale pokonać konkurencję.
    Premiera: od 1 czerwca od poniedziałku do piątku o godz. 18:00
  • Bonnie i Clyde Emile Hirsch i Holliday Grainger wcielają się w tytułowe role Clyde’a Barrowa i Bonnie Parker – pary amerykańskich przestępców doby Wielkiego Kryzysu, których poczynania zapewniły im sławę trwającą do dziś. Na ekranie pojawią się wielkie gwiazdy: zdobywczyni Oscara, Złotego Globu i Emmy – Holly Hunter oraz William Hurt – zdobywca Oscara i Złotych Globów, wielokrotnie nominowany do nagrody Emmy. Hunter zobaczymy w roli Emmy Parker – matki Bonnie, a Hurt gra Franka Hamera – stróża prawa ścigającego gang Barrowa.
    Maraton: Weekend 28-29 czerwca o godz. 21:00

Lifetime znajdzie się na pozycji 213 na dekoderach Horizon i Kaon oraz 116 na dekoderach Mediabox.

Do oglądania serialu „Dziecko Rosemary” zachęca reżyser Agnieszka Holland:

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej