Archiwalne

+ Kongres Netii Biznes to Rozmowy 2013: jeśli chcesz osiągnąć sukces, musisz stale szukać nowych dróg

10.06.2013

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Tegoroczna, piąta edycja kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”, skupiać się będzie na tematyce zmian i wyzwań, poszukiwaniu inspiracji oraz nowych trendów w świecie technologii dla biznesu i nie tylko. Mobile, Video, Internet of Things – o tym m.in. będzie mówił wyjątkowy gość specjalny kongresu, Jeremy Gutsche, twórca i szef TrendHunter.com.

W tym roku kongres „Biznes to Rozmowy”, organizowany przez Netię, odbędzie się 3 października w Warszawie. Kolejna edycja tego wydarzenia skupiać się będzie przede wszystkim na poszukiwaniu nowych możliwości, trendów i inspiracji, tak istotnych w obecnych czasach gwałtownych zmian i nieustannych wyzwań, jakie niesie ze sobą świat biznesu.

Mobile, Video, Internet of Things czyli „internet rzeczy”
„Szeroki dostęp do internetu, wideo, internet of things - to zagadnienia, które często pojawiają się w kontekście nowych trendów i rozwiązań dla biznesu. Na kongresie opowie o nich Jeremy Gutsche, twórca i szef serwisu TrendHunter.com, największego i najbardziej opiniotwórczego serwisu w świecie wychwytywania trendów. Gutsche opowie również, jak chaos, tak częsty w czasach kryzysu, zamienić w szansę, jak efektywnie śledzić nowe trendy i skutecznie zarażać innych swoimi pomysłami.” - mówi

Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.
„Co roku, tworząc program kongresu Biznes to Rozmowy, stawiamy sobie za cel aby zainspirować jego uczestników, skierować ich w stronę innowacyjnego myślenia, a także odkrywania nowych możliwości zaspokajania potrzeb biznesowych. Tegoroczny gość kongresu, Jeremy Gutsche, to guru trendów, tropiciel nowości, człowiek, który zaraża swoim entuzjazmem i daje impuls do zmian. Cieszę się, że będzie mógł inspirować także Państwa na piątym już kongresie Biznes to Rozmowy.” – powiedział

Mirosław Godlewski, prezes Netii
„Znaleźć i zdobyć szczyt góry jest łatwo, ale by znaleźć jeszcze wyższe wzgórze, trzeba najpierw przejść przez dolinę.”*
Jeremy Gutsche twierdzi, że będąc świetnym, a nawet najlepszym w danej dziedzinie, zatraca się zdolność dostrzegania nowych możliwości. Jednocześnie, chcąc osiągnąć jeszcze większy sukces na innym polu, należy liczyć się z nie jedną porażką, ponieważ droga do sukcesu to eksperymentowanie (Experimental Failure). Strach przed porażką może nas więc bardzo dużo kosztować.

„Żyjemy dzisiaj w czasach, kiedy technologia rozwija się błyskawicznie, biznes pragnie innowacyjności, bardzo niestandardowych i kompleksowych rozwiązań. Na kongresie będziemy przybliżać tematykę, która jest obecnie najbardziej popularna: wszechobecność internetu, wideo komunikacja, która staje się coraz bardziej powszechna i coraz bardziej ułatwia nam życie w biznesie oraz ‘internet rzeczy’, który jest pojęciem nowym, jeszcze nie do końca znanym, ale bardzo ciekawym i takim, które znacząco pomaga w rozwoju własnego biznesu.” - mówi Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor komercyjny pionu klientów biznesowych w Netii.

TrendHunter.com i Jeremy Gutsche
TrendHunter.com to największei najbardziej wpływowe w świecie trend huntingu medium, które wyznacza nowe kierunki w dziedzinie marketingu, wzornictwa, technologii oraz wielu innych kategoriach. Serwis czytany jest w 190 krajach, a miesięcznie odnotowuje 35 mln odsłon. Każdego dnia pojawia się na nim średnio ponad 160 nowych, inspirujących trendów. 

Serwis stworzony przez Jeremy’ego, nieustannie śledzi rewolucyjne pomysły i znajduje nowe trendy. Bardzo szybko stał się on wiarygodnym źródłem informacji i inspiracji dla milionów ludzi na całym świecie. TrendHunter.com przyciąga średnio 15 razy więcej czytelników niż konkurencja i był cytowany w ponad 40 tysiącach różnych artykułów i publikacji, od Entertainment Tonight po BBC.

„Jeremy Gutsche jest jednym z najbardziej rozchwytywanych mówców - wystąpił przed ponad 150 tysiącami ludzi podczas ponad 200 różnych wystąpień. Jest często zapraszany do współpracy przez największe firmy, jako specjalista strategii marketingu i innowacji. Gutsche ma wyjątkowe podejście do innowacji w kontekście biznesowym, wynikające z doświadczenia korporacyjnego i znajomości Web 2.0. Taka wiedza, przekazywana dodatkowo w niezwykle dynamiczny i obrazowy sposób inspiruje i daje narzędzia do generowania pomysłów pozwalających na osiąganie sukcesów w biznesie. – mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

Jeremy Gutsche jest zdobywcą nagród The Cisco Innovation Excellence Award oraz BDC's Young Entrepreneur of the Year Award oraz twórcą książki „Exploiting Chaos”, która wygrała nagrodę Axiom Business Book Award i została wyróżniona jako Inc. Best Book for Business Owners. Posiada dyplom MBA z uczelni Queen's oraz CFA otrzymany na Stanford's Graduate School of Business.
Więcej informacji o Jeremym Gutsche oraz zaproszenie video można znaleźć TUTAJ  

Więcej informacji o kongresie pod adresem http://www.biznestorozmowy.pl/

Nagrania wideo wypowiedzi cytowanych w powyższej informacji znaleźć można tutaj:

http://media.netia.pl/presskit?file=521039

http://media.netia.pl/presskit?file=521041

http://media.netia.pl/presskit?file=521037

* ”It’s easy to find the peak of a hill… to find a larger hill, you have to walk through a valley”

źródło: Netia

Netia Nowe promocje Netii dla małego biznesu

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub małe firmy, wybierając internet (nawet 900 Mb/s) w Netii, otrzymają za symboliczną złotówkę Telewizją Osobistą i dostęp do HBO przez 2 miesiące gratis. W ramach letniej odsłony promocji MultiPlan Firma można też m.in. zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach usługi mobilne. czytaj więcej

Netia Netia odświeżyła swoją ofertę promocyjną

W zależności o wybranego pakietu z TV, operator dodaje HBO HD (z HBO GO) przez 2 lub 3 miesiące gratis, bez zobowiązań. W cenie internetu światłowodowego 100 Mb/s (49,90 zł miesięcznie) przez pierwsze 3 miesiące Klienci otrzymają łącze o prędkości 300 Mb/s. Do internetu i pakietów na sieci własnej Netia dodaje gratis usługę mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w Polsce. czytaj więcej

Netia Rusza konkurs Netii na innowacyjne produkty z obszaru ICT

Netia ogłosiła konkurs na innowacyjne produkty z obszaru IT, Big Data, digital marketing, WIFI i cloud dla klientów biznesowych. Celem i jednocześnie nagrodą w konkursie jest stworzenie z wybranymi partnerami nowych usług i produktów, które będą oferowane Klientom Netii. czytaj więcej

Netia Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze

Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu. czytaj więcej

Netia Kolokacja Netii z najnowocześniejszym systemem gaśniczym

Netia zakończyła pierwszy etap modernizacji oraz rozbudowy swojego Data Center w Warszawie. Obecnie, jako pierwsza firma w Polsce, dysponuje w swoim Centrum Kolokacji najnowocześniejszym systemem gaśniczym z „cichymi dyszami”. czytaj więcej

Netia Komunikacja zintegrowana w chmurze Netii obsypana nagrodami

„Nowa Netia”, czyli kompleksowe rozwiązanie komunikacji zintegrowanej w chmurze, zostało wyróżnione dwoma prestiżowymi nagrodami – „Best in Cloud 2017” magazynu Computerworld oraz „Turbiny Polskiej Gospodarki 2017” Gazety Finansowej. czytaj więcej

Netia Netia z nagrodą "Premium Brand"

Po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób oraz marek. Wśród uhonorowanych w tym roku marek znalazła się także Netia. Firma otrzymała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand”. czytaj więcej

Netia Kamera! Akcja! Startuje Netia Off Camera

Dzisiaj, 28 kwietnia, startuje jeden z największych festiwali kina niezależnego w tej części Europy. Netia Off Camera potrwa kilka dni i przyniesie wszystkim uczestnikom niezapomniane wrażenia. Jubileuszowa 10. edycja to masa atrakcji, nie tylko tych filmowych. czytaj więcej

Netia Wyniki finansowe Netia S.A. za I kw. 2017 r.

Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za I kw. 2017 roku. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 365 mln zł (-2 proc. k-d-k) i utrzymuje relatywnie stabilną rentowność, wyrażoną Skorygowanym zyskiem EBITDA w kwocie 96 mln zł (marża 26,3 proc.). Spółka odnotowała przy tym blisko 12 mln zł zysku netto. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media. czytaj więcej

Netia Nowe promocje Netii dla małego biznesu

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub małe firmy, wybierając internet (nawet 900 Mb/s) w Netii, otrzymają za symboliczną złotówkę Telewizją Osobistą i dostęp do HBO przez 2 miesiące gratis. W ramach letniej odsłony promocji MultiPlan Firma można też m.in. zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach usługi mobilne. czytaj więcej

Netia Netia odświeżyła swoją ofertę promocyjną

W zależności o wybranego pakietu z TV, operator dodaje HBO HD (z HBO GO) przez 2 lub 3 miesiące gratis, bez zobowiązań. W cenie internetu światłowodowego 100 Mb/s (49,90 zł miesięcznie) przez pierwsze 3 miesiące Klienci otrzymają łącze o prędkości 300 Mb/s. Do internetu i pakietów na sieci własnej Netia dodaje gratis usługę mobilną z nielimitowanymi połączeniami głosowymi w Polsce. czytaj więcej

Netia Rusza konkurs Netii na innowacyjne produkty z obszaru ICT

Netia ogłosiła konkurs na innowacyjne produkty z obszaru IT, Big Data, digital marketing, WIFI i cloud dla klientów biznesowych. Celem i jednocześnie nagrodą w konkursie jest stworzenie z wybranymi partnerami nowych usług i produktów, które będą oferowane Klientom Netii. czytaj więcej

Netia Netia na podbój rynku MŚP. Omnichannelowa komunikacja w chmurze

Netia chce zawojować rynek małych i średnich firm swoją nową ofertą dotyczącą zintegrowanej komunikacji w chmurze, skrojoną specjalnie pod potrzeby i możliwości tego segmentu. Od 1 lipca br. za symboliczną złotówkę można aktywować usługę Nowej Netii, która umożliwia swobodne wykonywanie i odbieranie połączeń z smartfonu, tabletu, czy laptopa - przy wykorzystaniu dowolnego numeru stacjonarnego – w dogodnym dla siebie miejscu. czytaj więcej

Netia Kolokacja Netii z najnowocześniejszym systemem gaśniczym

Netia zakończyła pierwszy etap modernizacji oraz rozbudowy swojego Data Center w Warszawie. Obecnie, jako pierwsza firma w Polsce, dysponuje w swoim Centrum Kolokacji najnowocześniejszym systemem gaśniczym z „cichymi dyszami”. czytaj więcej

Netia Komunikacja zintegrowana w chmurze Netii obsypana nagrodami

„Nowa Netia”, czyli kompleksowe rozwiązanie komunikacji zintegrowanej w chmurze, zostało wyróżnione dwoma prestiżowymi nagrodami – „Best in Cloud 2017” magazynu Computerworld oraz „Turbiny Polskiej Gospodarki 2017” Gazety Finansowej. czytaj więcej

Netia Netia z nagrodą "Premium Brand"

Po raz 12. Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” ogłosiła laureatów badania reputacji osób oraz marek. Wśród uhonorowanych w tym roku marek znalazła się także Netia. Firma otrzymała tytuł „Marki Wysokiej Reputacji – Premium Brand”. czytaj więcej

Netia Kamera! Akcja! Startuje Netia Off Camera

Dzisiaj, 28 kwietnia, startuje jeden z największych festiwali kina niezależnego w tej części Europy. Netia Off Camera potrwa kilka dni i przyniesie wszystkim uczestnikom niezapomniane wrażenia. Jubileuszowa 10. edycja to masa atrakcji, nie tylko tych filmowych. czytaj więcej

Netia Wyniki finansowe Netia S.A. za I kw. 2017 r.

Netia S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za I kw. 2017 roku. Spółka osiągnęła przychody w wysokości 365 mln zł (-2 proc. k-d-k) i utrzymuje relatywnie stabilną rentowność, wyrażoną Skorygowanym zyskiem EBITDA w kwocie 96 mln zł (marża 26,3 proc.). Spółka odnotowała przy tym blisko 12 mln zł zysku netto. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media. czytaj więcej